syurga ku

syurga ku
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, July 23, 2009

berbakti kepada tanah

PROJEK KE-3 AGRO BASE


Alhamdulillah...orang kata berbakti kepada tanah, hasilnya pasti memberangsangkan..Asalkan ada sifat sabar + usaha pasti kejayaan akan terbalas jua..
Disini saya selitkan juga hasil usaha suami sy bersama rakan kongsinya iaitu abg Pie & abg man selaku pemegang saham dlm company
AGRO BASE TRADING.

Saya ceritakan serba sedikit ye xtviti suami sy wlpun tiada kaitan namun apabila usaha ini berjaya kelak, hasil inilah yang akan saya 1 family mkn dh menjadi darah daging dari usaha suami sy yg xpenah sy nampak selama ini..

Tiap2 minggu xkira keje atau x, ROMPIN pasti dlm ingatan mereka bertiga. Apa yang mereka fikir, usaha mereka adalah penting selain keluarga..Tp tidak bagi sy kerana apa yg penting spend time with family setiap minggu itulah yg saya nantikan setelah seharian bekerja. Tp tidak pada suami sy kerana apa yg penting, mencari nafkah untuk keluarga adalah tanggungjawab yg perlu dituntut dan dicari walaupun kerja itu sangat memenatkan...

Berjuta-juta penghargaan terima kasih buat suami sy dan semua yang terlibat yang tidakb pernah mengenal erti penat bagi menggembirakan keluarga masing-masing..

Syukur kepada Allah S.W.T kerana membantu hamba-hambanya...



seakan-akan ulat bulu..sebut betul2 bulu...bukan bulu idung daa.....


diserang oleh serangga perosak


pokok lada mengeluarkan hasil


itu dia hasilnya..

dr arah dekat


anda nilaikan sendiri...


buluh yang dipacak bagi mengukuhkan kedudukan pokok lada


berbakti kepada tanah


saujana mata memandang..

pokok lada hasil usaha gigih suami saya & rakan kongsi..

No comments:

Post a Comment