syurga ku

syurga ku
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, September 14, 2009

Red Hot Chili's Paper..

Mesti korang bosan if terbaca la belog sy ni kan...??? Tp saya xkisah pun if ada org nak komen bagai lgpun belog sendiri kan..whatever la nak tulis pape pun..ada kritikan saya terima sbgai pandangan..
Saya pun bosan gak asik2 cili naik pinor biji mata TPPPPP.....
Bila Agro Base umum secara rasmi dapat bonus raya 5rtus sorang....waleh..waleh...sy pun turut sama nek sronok g kebun...(mata duitan sungguh la) tp mlas nak g petik lada cuma duk dlm pondok tolong asingkan lada mengikut gred saja.. 
Tp dlm keriuhan membuat kerja, kitaorg dpt undangan spesel dr keluarga Beserah ajak bebuka Puasa bersama. Namun kita merancang tp Allah tentukan..Niat nak berbuka terpaksa dibatalkan memandangkan faktor hujan dan masa yg tidak mengizinkan kami join bersama..
Ikuti kisah perjalanan saya sekeluarga 13hb Sept 09 menuju ke Kg Selendang Rompin.
 
 Lada mcm mainan dh...
Say Hello abah
saya yg xde keje
 
 rayyan ngan "menan" nyer

tu bos besaq tuh...

No comments:

Post a Comment