syurga ku

syurga ku
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 13, 2010

slot bosan....

Pict ni xde kene mengena dgn story just saje jek taruk bgn memeriahkan belog rayyaniman...



Target nak pindah masuk rumah baru insyaallah sblum saya deliever bb ke-2 iaitu b4 raya..w/pun xdpt nak beraya rumah sendiri saya xkisah pun sbb plan dpt pindah sume brg pun dh cukup...saya deliever pun insyaallah xde aral raya ke-3..tu la sbb nak pindah brg dulu yg penting..maklumlah makin lama makin terasa dh nak byr ansuran rumah baru yg mencecah 6++ sbln....dh xlarat weh nak tanggung 2 umah skali.....

Skrg ni pun tgah nak jlnkan progress mane yg penting dulu..wiring n grill by KM but saya just byr upah kerja saje..n touch-up yg lain2 sendiri buat..Maybe saya dpt stay umh baru pun dlm 1bln lbih sbb awal bln 9 dh mula stay umah mama sementara tgu masa deliever..itu plan saya ngan en aya...tp masalah umah mama pun sedang renovate..apekah saya akan duduk bersama habuk & suasana yg bising dlm pantang nanti??uhhhh  memang xsanggup..(Uncle Ah Soon sila wat kerja dgn cepat & jgn mintak lebih2 dr tuan umah...ko tipu belit mmg pandai..)
skrg ramai jiran yg sedang men'servey' harga2 nak wat grill umah, wiring umah, renovate umah bagai...kos nye depend ats empunya diri...masuk air,api bagai dh mencecah 6++ kos nya bg 1 umah..mak aiii....

step 1:  bdk wiring dh dtg tgok point mane nak add

step 2 :  tukang grill dh dtg thari td amik ukuran tingkap n pintu n patern

step 3  :  cat umah tuan rumah sila cat sendiri bagi menjimatkan kos okeh...

step 4 : tunggu nak mula kerja n time yg sesuai.....



No comments:

Post a Comment