syurga ku

syurga ku
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, October 14, 2010

meroyan ngan en aya...

Selingan menyejukkan pandangan mata sebelum mengumpat & mengkondem laki sendirik !!! En aya mintak ampun dan maaf sebelum saya mengumpat anda dlm entry kali ni...tp saya tepek kan dulu si zarra atas pangku en aya smbil drive menuju ke Klinik pesakit luar smlm utk saya mendermakan setabung lagi darah utk mengkonpemkan bahawasanya saya bebas dr virus denggi ...kepada si Ryan, sorry kali ni perhatian lbih tertumpu kat adik awk si zarra... next enry ibu tepek muka naughty anda yg selalu menaikkan temperature ibu setiap ae..!!!

 anak dara saya si zarra

Entry ni saya tujukan khas buat en aya bila anda baca nye nanti..Ketahui la oleh anda bahawasanya saya mmg meluat & meroyan bila perangai anda kemacam kebudak-budakan sgt2 terserlah bila si zarra lahir... (tp kat umh je rasanya..) antara yang merimaskan saya adalah :


* Setop panggil nama manja anak saya MEK ZAROH okeh !! hang ngan si ryan 2 x 5 je..sesedap hati panggil nama tuh..9bulan aku duk ngadap nama Amy Nurzarra Iman hang sesedap mulut panggil nama len..Cis !!!!! (Seb aku tgah pantang...jaga tatasusila...)

* Jgn la nak guna ayat mcm ni setiap ae..naik cair taik tinge aku..."yer...sayanggg....nak apa sayanggg?? bini2 cam aku ni time tgah selekeh cenggini, time ni la ko nak menggatal (tplak tu time nak suh ikatkan barut pun blh ngade2 lagi??? ) pelisssss....meluat !!! (seb tgah pantang, skali kene maki FOC ..... nauzubillah) tunggu lpas 45ae baru boleh nak mggatal smula...guna ayat tuh setiap ae pun i nevermind !!! silakan..

* yang ni se lg things...tolong jgn ngada2 nak tersentuh ke nk terpegang ke nk terlanggar ke apa tetek aku tatkala kelapa dara aku tgah melambung naik ke 46D...mmg pantang aku...aku sua kan ke mulut zarra xpe sbb tu mmg dh routine..bkn hang sorang si ryan pun hang ajar erk...2 branak mmg saje carik nahas..Tau aku sensitif bila bpantang nak nyusukan zarra dh la ambik masa 20minit baru benti, ko plak saje je nak melambung2 kan segala ketetekkan aku...aku xsuka !!!! xpasal maki free lagii..dosa kering..

* boleh pulak mood malas en aya dlm beberapa ae nak abis pantang dia suakan aku nasi putih ngan sup kosong?? if sup ada daun sadri ke apa ke at least boleh la aku telan smbil pejam mata..ni sup dh mcm air paip aku tgok..sungguh xberselera..isi dlm hbis ko balun 2 branak...ooo...kesudahan nye dipersilakan ke longkang..!!! mkn la air milo ngan roti smbil mulut menyumpah2 carik dosa kering lg...

*Time duk pantang sesama sendiri, perasaan nak mengemas umh melonjak2..xsedor diri dlm pantang...kecik2 batang penyapu tuh aku tgok..eiiii...nak je aku sapu kalo aku degil tp sabo...nak suh en aya naik berbuih mulut ni baru la terkial2 nak sapu... ko suh kaki aku pijak lantai umh mcm pijak tmpat buang smpah? ohhh pelis...not my life ! tunggu la aku pasang bibik sorang ha dh xpyh nak suh2 dah..terkangkang la ko duk tgok tv..

* si ryan pun se lg hal...kot nye kaki n badan dah lali kene pukulan bisa aku kot...nak pijor tgan aku dia boleh nangis n then wat lagi...iishhhh meroyan aku meroyan..plak tu ko cium zarra cam nak gonggong hidung dia.. aku nak berok pun terpaksa kemutkan smula taik ke dlm lobang bontot gara2 adik hang nagis kene kepat idung ngan ko..si bapak time masuk anak 2 xde dh nak pukul ke apa..lagi naik kpala si ryan tuh ada..mane la si ibu xjadi incrideble hulk...

beliau yg saya maksudkan




KEPADA SI BAPAK N SI ANAK SILA TUNGGU AE KE 45 SAYA BILA SAYA DAH 'BEBAS'.... KITA BERTARUNG EMPATBRANAK...

entry ni hbis di sini saja tidak sampai terbawa2 ke tempat tido...



2 comments:

  1. kah kah kah..memang superb meroyan k.amy..best jugok nama mek zaroh..-wanihusin

    ReplyDelete
  2. mek zaroh ???????????? ni gara2 duk dlm wat 2 ae, abis nama ank g operate kan......xsukeeeeeeee......yakdushhhh !!! atas telo en aya ngan ryan

    ReplyDelete