syurga ku

syurga ku
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, October 29, 2010

kesibukan saya.....

  • Sekarang saya tgah menghabiskan saki baki berpantang..menuju ke alam merdeka....
  • Saya sibuk mengemas rumah baru saya di Permatang Badak Aman, so xdan nak update segala...
  • Jugak sedang menyibukkan diri dengan si Zarra yang makin mengembang sekembang kelapa dara...maklumlah si pompuan xbrapa kuat menghisap kelapa dara berbanding lelaki..
  • Sedang sibuk berurut dan ae ni last...hurayyy....sakit segala kopek ku yang bulat ini bila diramas oleh makcik CT...len la en aya kompemmmmm xsakit..hahahahhahah.....(18PL)
  •  DAN APA YANG PENTING MEMBUATKAN RAMAI TERTANYA...chooiiiiii !!!!!! KENAPA N KEMANA SAYA MENGHILANGKAN DIRI DAN MENGAPA BELOG DIBIARKAN XBERUPDATE.....


JAWAPAN NYA:
SEBAB......
























AREA UMAH BARU SAYA XDAPAT LINE P1....BANGANG !!!!! TU LA PADAH PILIH KAWASAN BANYAK BATANG POKOK...UUUUWWAAAAAA....meroyan rasa.....




tp xpe saya akan usaha kan menebangkan segala pokok yang ada.....lg la statement bangang...
dah dah setop !!! sakit blakang dah mai......


chaw.......

No comments:

Post a Comment