syurga ku

syurga ku
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 18, 2011

cuai..lalai....

Cerita ini hanya untuk renungan saya dan korge saya..Alhamdulillah setiap doa yang kita panjatkan xkiralah samaada ianya utk saya, anak2, suami, saudara mara,kwn2 hatta org sekeliling pun jika nawaitu ikhlas & tawadduk itu seiring pasti Allah makbulkan..Cuma hanya tunggu cepat kah atau lambat kah ianya menuntut kesabaran yang penuh dengan penantian..Alhamdulillah bila ianya dimakbulkan... namun jika sebaliknya teruskan berdoa pasti suatu hari Dia tunaikan.. Allah Maha Kaya..Maha Penyayang..Maha Agung..Maha Pengampun untuk umat serta alam...

Cerita semalam & kejadian semalam memang saya sgt2 impikan bila dah berkorge...Suami sebagai perisai saya & anak2....., juga sebagai pendinding saya & anak2.....sebagai pembmbing saya juga anak2......Lenturlah kami dibawah bimbingan sebagai ketua keluarga dengan amalan yang diredhai Allah dan jalan kami menuju ke titian syurga kelak..insyaallah...Pahala dlm menunaikan secara berjemaah xternilai harganya...


Payungi kami dibawah cahaya syurga...Amin ya rabbal alamin...

No comments:

Post a Comment