syurga ku

syurga ku
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 05, 2011

Tahniah atas keterpilihan kamu !!

Allhamdulillah syukur pada Ilahi bila En Aya terpelih dalam ramai2 anggota untuk Anugerah Pengkhidmat Cemerlang 2010 MPK..walaupun xdelah besar sgt award tapi saya bangga akhirnya anda salah sorang dari pekerja yg cemerlang antara mereka..tapi biasa lah org kerajaan mana ada yg x amik peluang ngulor...cuirik masa...keje ntah pape...tu adatlah org kata..saya pun kenkadang hangin jgak tapi berpada2 la..dah rezeki awak nak dapat terima la.. 

Saya on behalf of my family rasa bangga n tumpang gumbira sebab salah sorang nama yg tersenarai adalah suami saya & abah kepada anak2 saya...teruskan kecermelangan kerja utk diri kamu sendiri..


** opis Kejuruteraan Megalite bila lah nak buat event camni...alahai.....

2 comments:

  1. hehehehe...dalam mimpia jerrr la kak wanie oii...

    ReplyDelete
  2. kihkihkih....if ada award awak lah list atas skali..pekerja yg berdedikasi & mendengar kata !! saya sokong laju2...

    ReplyDelete