syurga ku

syurga ku

Tuesday, April 05, 2011

time kasih utk awk dari kami bertiga

Alhamdulillah...rezeki yang ada langsaikan segala hutang dan beresi apa yang belum tertunai..bila dah kempis duk nganga mulut carik rezeki lain..hahahhahahha...mcm2 cerita yang timbul sejak kebelakangan ni..alahai apa yg saya idamkan ...nak kan...emm kenkadang x sume saya dapat..harus usaha lebih keras baru la capai apa yg saya impikan..cite apa yg saya idamkan?? uhhhhhh mmg byk especially bab2 keperluan umah nak2 bila masuk umh baru...mau kelahi jgak la bila itu ini kita inginkan tetiba kene potong...emmm mmg hangin !!

tapi xpe la saya tetap redha dengan apa yg saya ada..xpe2 tunggu duit bonus insyaallah saya buat sikit2..xmoh kelahi2 masam muka sume tapi if saya ada sakiti hati kamu (?) maafi saya yer...saya bukan nya nak mintak pape pun cuma ni je yg saya mintak..untuk keselesaan saya berada dikawasan yg mmg perlu sentiasa saya berdiri xkira siang malam utk siapa? awak & anak2 saya juga..


 ini impian saya utk dapur umah TAPI saya xmampu...sekadar hangan2 boleh la saya..redha ngan apa yg saya mampu jer...


yang ini? yesss.....menepati citarasa saya..insyaalllah akan diusulkan kepada en aya selaku banker..dapat x dapat tgok edisi akan datang...

Lepas pada taufan tsunami melanda...saya terus tinggalkan benda2 ni sume..malas nak pikir..lantak la apa yang ada..bukan duit saya nak sesuka hati..duit dia..nak buat..buat..xnak buat duk masaklah atas rak kayu buatan sendiri..kihkihkihhhh....wahhh...bagi memujuk hati saya nan lara ni dia mengajak la kami ronda2 mall..motifnya hanya nak baiki jam tangan yg rosak tp bila tgok jalan sebatu jauh ngan mulut moncong sedepa ehhhh....Wah Chan sebelah jer kedai jam..melirik ke dlm lemari kaca dia berkata..." jom pilih gelang baby"....hahhahaha...dlm duk sakit hati keras kepala ngan insiden yg mengecikkan hati makkk ni redha sekali lagi bila dgn baik hati dia nak banje si anak emas.xdapat ke mak, anak pun jadi...pilih punya pilih sekali ni untuk anak pompuan dia Zarra..bik kau si bapak memujuk si mak dengan hadiahkan kau emas..mak masih suam2 kuku mengobat emosi sendirik..



dah abis membeli..memilih...ke lokasi mengisi perut pulak..dia lagik banjer sebab saya dlm purse ada duaploh hengget je.. pokai habis....tempat yang senang nak carik adalah di sini...---->>







tengan makan ni hati dah sikit2 ok..susu2 kuku pun dah nak sejuk cam ais..hehhehe...bukan sennag nak tgok duit dia melayang kan so ni lah timing yg betul..lepas ni nak kemana lagi? hamboihhhhhh !!!! g ec mall la pulak...mau carik rete mak pulak...mau tnya lagik ! ishhhh....

Lepas makan sedar2 sedar dah kul 730mlm..ABP xlama dh nak mula so ikut je lah mane yg dan...kona ke alikhsan..carik brg2 si bapak n si anak..si ibu masih samar2 samaada nak ke x nak..tp hakikkat mmg nak tapi kan tgah mood merajuk haruslah tutupkan mata hati....hang ngajuk hang melepas...argghhh..lantak asalkan merajuk tu penting ! hamboihhhh memilih betul depa2 ni..

si anak jantan dia xlari dh kaki bola..

ni utk si bapak..bola xabis2

untuk si mak pulak...emmmm dapat hanginnnnn...xpe2...tgok diari seterusnya pulak..

BERSAMBUNG...

No comments:

Post a Comment