syurga ku

syurga ku
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, December 31, 2011

last blanja sblm tutup akaun 2011

3 in 1 also can..kih3x...semalam tahun baru kitaorg xcountdown pun...just kua mkn kat Papparich Malaysian  Delights yg segah pd nama tp xsegah pada chicken chop !! cam hampehh....mmg down rasa..1st come n last come kot dlm list tmpat mkn kami..chicken chop 2, roti bun 1, fun fries 1,watermelon 1, fresh orange 1 n tea ais 1..sume sekali rm58.75...mmg xkenyang aku duk kat papparich..nyesal giler.

pastu kitaorg dh hbis mkn terus ke al-ikhsan.aya nak beli kasot..aku just follow tp lambat sikit sbb heret si ketot..bila aku msuk dlm, depa dh siap test kasot.upernya blanje si rayyan kasot..mentang dpt duit partime wat kitchen,....

alhamdulillah..dia kata kasot futsal dh kecik so beli kasot baru dia men futsal sekali ngan kasot bwk skola skali dgn kasot jln..3 in 1..perghhh cedik otak laki aku..

Sok nak tahun baru, ko dah dpt 1st gift dr bapak kau...terrer la kau anak..semoga kau rajin skola n rajin men futsal..bila byr xde pulak la sales ke hape sbb new arrival.tp tang kasot ni aku kureng skit sbb kasot yg aku minat xde saiz..stylo mmg stylo tp tu ar sayang giler..xde saiz..tp bila saleswomen ckp ada dpt free gift shoes beg, aku sonok jgak la..biarkan..

Selesai beli kasot, kitaorg ronda ke Tc, taman Teruntum yg mane smlm countdown kat sana tp kitaorg xg pun mlas nak sesak2..pastu melencong ke jln beserah pusing2 then terus balik umh rest sama anak2..lgpun dlm kete 2 2 dh pun tido penat..so balik countdown depan tv.

 kasot ke 9 rayyan..
yg lama sapa mau beli silakan...
quality tiptop..pm me ok..hehehehhehe

Kasot dia ni aku rasa 1st time kaler itam.yg len coklat,putih,merah,biru...rege dia rm119..kasot bebudak mmg mahal dr kasut kita org tua..nasib la kau bapak dpt side income wat kitchen, nak arap ke duit BR1M aku rasa tu dah awal2 aku salurkan ke JPJ utk roadtax kete nanti.muhhahhahahhahaha.....ni bkn nak nunjuk tp kenkadang aku rewind blik apa yg aku dh create dlm aetu..meluat? sila jgn follow..ada aku kisah? muhahhahhahaaa..
  ni begfree gift blh isi kasot mereka bila ada game futsal nanti..hehhehe
ok tu je yg cite sblm melangkah tahun baru esok...

HAPPY NEW YEAR 2012 !!

No comments:

Post a Comment