syurga ku

syurga ku
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, January 01, 2012

1st dy thun baru kami

Selamat Tahun Baru 2012..semoga apa yg kami impikan dimakbulkan insyallah dan segala kekurangan dan kesilapan kami minta petunjuk Dari Nya....

2012 cabarn bagi aku bilamana 1st time Rayyan aku anta ke skolah..insyaallah semoga semuanya dipermudahkan Oleh Nya.amin..Dan semoga anak aku si rayyan pandai berdikari..

Aeni cam bese pagi aku dh mula tugas basuh kain sume, sapu sampah kemas umh n masak untuk lunch.sbb bekpes aku xmasak pape pun.kesian kat budak2..so aku capai udang wat goreng kunyit n capai ikan patin masak sambal tumis lada..mengancam en aya ckp..hehhehehe...resipi baru aku menjadi..xde tempoyak, lada blend oso can..

Masa ni en aya dh sibuk nak gunting rmbut ryan sbb nak skola..aku tgok je smbil2 bsuh baju..

 sblum nak msuk kedai gunting free


dan saat2 kene sondol...ngeh3x...

lunch kitaorg aeni kul 11.. Pastu lepas dh mkn ,mandi n solat zohor, kitaorg baru kuar jln2..always la tu mmg rutin kami..mesti bwk jln2..mula aku plan nak g BGRC stay 1 mlm kat sana tp sbb last minute book, sume full..so tadik aku saje ajak en aya g jln kemamam, zoo kemamam ke mkn2 kopok tp en aya ckp giler ke apa awk ni? pulak....bistu kau dh xnak, maka wajib la bwk kami g kua bndar at least.

Tempat kitaorg xde kemana pun.ke megamall je n tc carik mkn..di mega en aya carik spenda, rayyan carik botol air ngan kaler n aku carik purse...cemas xhangus duit aku nak sambar purse Polo 189 tadik..giler comel tp sbb aku beringat nak guna ke lain, kalau tidok mmg syaitonnnn dh hasut dh aku tadik..cemas2..so hak aku xde apa pun..just dpt ganti bateri kat jam tngan arwah mami je se utk aku tukar2 pakai..lepas dh puas, kami nak g mkn mcd.sekali tgok mak aiii...terus xjadi..bejela org duk berator..aku dan tapau air pearl je secawan..

ni time aku tgah kelebek purse, en aya bwk si ryan g toilet, 
si zarra blh pulak u..cak ngan anak cina..hehhehe

then, Last nye kami nek Tc nak pekene burger king, skali malas nak trun sbb org ramai n parking pun crowded giler..drive thru mcd je senang..



  Lepas dh dapat kitaorg mkn la pat branak kat tepian kolam di Tmn Gelora menghadap tasik yg belumut..




Habis mkn, singgah bank sat msuk duit then terus ke pasar mini yuyi beli brg2 dapur n g umh maktua..solat mgrib, pekene mee calong dulu then baru la kitaorg gerak balik umh sendirik..selesai suda...

No comments:

Post a Comment