syurga ku

syurga ku
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, February 03, 2012

punyalah payah..

Huhhhh...payah kebeno nak usulkan cadangan kat bos.
Nak ckp pun takut.
Dari bln 1 lagik dh konon nak bg cadangan kitaorg
nak wat sistem rotate keje ae sabtu..punnnnnnnnnn payah !
Takut giler aku..last dh hbis bln 1 nak msuk bln 2 pun takut lagik.


Dan finalization........

Jumaat 3 Feb 2012 termaktublah segalanya.....
Dlm takut aku pun tekeluarlah usulnye....
" Puan, kitaorg nak bg cadangan apakata setiap Sabtu kitaorg nak wat rotate sorang keje sorang x....

Simple je ayat tp takut punya pasal...sebulan aku peram..



Dan jwpannya..........


















































"Ok ikut awk la...asalkan ada org kat opis sbb budak2 nak amik barang kerja..."
Perrrrrhhhhhhhhhhh.......sujud syukur aku jap tadik..lantak la mmg aku selok sgt sbb minggu ni setiap Ahad dah mula routine aku sebagai seorang PELAJAR...

Masa aku kat umh nak basuh kain, kemas umh spend time ngan kepam2 aku 3horang tu dh jadik limit sgt bila aku masuk belajar..so...

aku usulkan cadangan..alhamdulillah bos terima...


No comments:

Post a Comment