syurga ku

syurga ku
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, July 22, 2012

result scanning..

Semalam 1st day kita sambut puasa..sahur 1st aku masak nasi putih + ikan masin busuk + ikan masak kicap + air teh o suam..simple je..ikan masak kicap aku decide nak masak pun sbb bila lebih blh aku suap mulut anak2 thari nya..hehhhe..jimat tenaga aku nak masak lagi..

ok waktu berbuka kami sekorge bukak kat umah mama..awal2 aku dh target nak buat air sepesel waktu berbuka..WATERMELON JUICE !!!! yummmyy....

sementara nak tgu waktu berbuka, thari tu aku ngan en aya dah planning nak g klinik scan perut dan window shopping pastu terus ke umah mama..keje umh dah settle dah so nak jln pun senang..lepas solat zohor dlm kul 230 kitaorg kuar umh and pack baju2 nak smyang terawih terus.dh malas nak pusing balik umah.

Kali ke 3 aku scan di Klinik Maternity W.Y Khoo kat jalan beserah..kali ke 3 aku mai sini utk scan..cuma ada 4 org je nak cek.aku turn ke 4..lepas tu berduyun2 yang mai..mcm bese masuk cek due sume then baring..alhamdulillah sume nya sempurna dari segi sifat.alhamdulillah..baby pun ok xde masalah setakat ni..weeks pun dah jangkau 20..syukur..

ok skang tiba masa yang aku tunggu2..time ni en aya, ryan, zarra sume masuk sekali.xcited nya en aya la..bila dah scan otak, jantung, kepala sume nak ukur saiz ok pastu doct terus tgok gender bb..

akhirnya......

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*


taraaaaa.........."abang dapat geng....." doct ckp... en aya dah sengeh sebab target dia tepat.bb lelaki..aku ucap syukur alhamdulillah..telur kantung tepat n jelas nampak...sebab keadaan bb time tu mmg giler jelas xde malu2..hehheheehhehe

iras pun sama cam pict ryan dulu..saling xtumpah..aku awal2 dah standby nama bb girl.nampak gayenya kene carik nama boy pulak..

Org tua2 ckp selang bunga..lelaki perempuan lelaki.....tp xtau la ketentuan allah akan datang..whatever pun harap2 sume selamat hendaknya.amin..

ok doct tgok result dia ramal due aku dalam rate 10hb Disember 2012..leawat seminggu dr ramalan ospital besar 3hb Disember 2012..dari anak 1st aku lewat 2ae dr date..yang 2nd aku lewat 4ae dr date...xkisah la.....moga selamat sudah..

ok time nak bayar aku kene charge rm85..dr rm70 1st time..rm80 ms 2nd time.

Bila dah selesai kat traffic light beserah, kete aku kene beng ngan kete toyota altis kat blakang jgak...giler terkejut..en aya kluar nasib xde kemek pape..org blakang minta maaf je..mybe sbb kete auto then dia xperasaan gear dh free ke x..bese lah...nasib la xde pape..

ok next station kitaorg tuju ke mega mall..saje jln2..en aya nak beli baju raya bebudak if ada lah n jumpa yang bkenan..sambil tu aku carik baju raya utk aku jgak tp xjumpa kaler yang nak..tapau mekdi kat bebudak dulu kasik kenyang...

ok otw nak turun parkson...upernya laki aku ni simpan niat dah lama dah...akhirnya jangan sangka org laki ni kadang2 wat kita tersenyum sorang2....hehhehehehhe

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

nak tau??

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

1hari 1 resepi.
.boleh??

xbudget kan? dia boleh aim buku ni dah lama..semalam pegang letak pegang suh aku bayar.opss duit sekali bagi jgn lupa...rege dia rm39.90 ada less dpt la rm 35.90...mmg byk giler resepi..sengaja undang lapo time2 pose baru nak beli..

ni la en aya..dia nak, dia aim dulu then baru dia beli..xde gelojoh cam aku..salute kat en aya tp yg masak aku jugak..yang dia tau masak nasi ngan telur sepesel jer !!! muak aku tau...

sampai umh mama sengaja aku ngusik dia depan mama..mama tgok buku ni sapa yang beli...shahrul nak sgt masak dia beli buku ni..mama aku ketawa ngan abah..hhehhehehehhe.....sian dia kene usik..

 
 


No comments:

Post a Comment