syurga ku

syurga ku
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 22, 2010

Cerita ae ni....Zarra...

Alhamdulillah ae ni dah masuk ae ke 6 Zarra dilahirkan.Pejam celik pejam celik perutku dah kempis semula..Skrg tgah on to reduce segala lemak tepu yg masih melekat di segenap perut..cayok2..insyaallah berkat dorongan my sis Ella insyaallah kerampingan dia menjadi pendorong...Amin..

Ae ni En aya dengan gagahnye telah mendaftar mykid Zarra jam 9am bersama Ryan.Sebab nye lusa en aya dah mula kerja. Kene daftar sebelum Jumaat sbb nak dapat claim anuallance & kesumba utk kelahiran anak. So siaplah sijil kelahiran AMY NURZARRA IMAN BT MOHD SHAHRULLAH.

Ae ni jugak tali pusat Zarra dh tercabut bilamana mama mandikan Zarra pagi td..Alhamdulillah...Cuma pusat zarra perlu dituam takut tersembul...Insyaallah ibu akan buat apa yg mama ajar..

Semalam en aya amik umie datang ke umah melawat cucu..Sian umie rupanya xde transport nak dtg sbb sume o/station..xpe la lewat pun asalkan dtg..Td sekali lg umie dtg bsama ina n mektam menjenguk saya ngan bb zarra siap bwk putu mayam utk saya mkn..Masyaallah susah nye la...terima kasih umie....


Alhamdulillah jgak penjagaan berpantang kali ni cukup mudah & senang..Semua nya baik2..

Terima kasih jgak kat en aya suami saya yg xjemu2 menjaga saya dgn baik & mama n abah jugak...To mama yg sudi mandikan Zarra setiap pagi n petang..To Aya yg sudi dukung ke hulur kehilir..& tqsm for our friends yg xjemu2 wish saya & doakan saya melalui FB..Dorongan korang sume mmg sweet & menyentuh perasaan...

No comments:

Post a Comment