syurga ku

syurga ku
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 07, 2010

salam hari raya...

Alhamdulillah puasa dah nak sampai ke penghujung ramadhan..Lg beberapa ae lg menjengah pulak bulan Syawal...Wlaupun pose kali ni ada rongak2 tp adatlah bg preggy woman mcm saya yg tgah tgu time nak deliver terpaksa buat yg termampu saje...

uhhhhh...seronok nya kali ni dapat cuti panjang + cuti raya seminngu buat sume staff + lg dgn cuti bsalin....panjang nye la kali ni duk umh..rehat2 kan diri with family.. happy jgak buat si budak Ryann yg dpt duk ngan ibu nye sepanjang ae...xpyh lg nak dok sorok beg nursery tepi freezer sokmo...ekekekeeee......


Ae ni hari last saya kerja..sok cuti !!!!!! yyeeeeeaaahhhhhhh.......masa yg di tunggu2...lepas sahur boleh tarik itu comforter smula.....hhuuuuhhhhhhh...relax ckup2....


Persediaan raya tahun ni cam ala kadar jer rasa sebab nye lebihkan kpd myambut kelahiran bb baru ...tp insyaallah utk en aya & ryan sume dah settle....iron  baju melayu + tshirt + suar sume dah beres sblum sy deliver...Kemas rumah??? xde la sgt just kemas apa yg patut je la lgpun nak pindah umh baru lpas deliver so xde la ke heran sgt nye..janji kemas & bersih cukup..

Say tq jgak kat company sebab setiap thun xlupa nak beri saguhati kpd pekerja...Bonus raya + kuih muih xdilupakan tp kali ni up sikit 4 bekas sorang bbnding thun sblum nye hanya 2 bekas sebab bos tlebih order...& xdilupa jgak utk mak mertua + mama + mama ryan pun dpt jgak...almaklumlah org surau la katakan....moga rezeki lpas ni lebih murah hendaknya...Tq jgak kat company en aya yg sudi beri kitaorg gift utk sume wife pekerja MPK yg dpt bb baru...walaupun x deliver lg tp alhamdulillah...

( wait....selingan  syurgamu ramadhann...)  i likeeeee


Tp lebaran kali ni xdpt nak smbut kat Pekan ngan keluarga besar saya..sedih nye..sbb pd saya la kan...walau pun dh kawin cara beraya tetap kene adil tp kan raya kat tmpat & kg halaman sendiri pasti lain sgt....PALING SERONOK..tp redha la sbb dh jd suami isteri kene berkorban apa saja..xslalu nye yg indah tu milik kita sentiasa kan...
"SHARING IS CARING"

 Anyway, sempena nak nyambut lebaran ni, Selamat Hari Raya buat suami tercinta En Aya, anakanda tersyg Ryan, umie & mama, sedara mara sume, sepupu2 ku yg saya rindui sokmo2, rakan2 study, blogger2 kat luar yg singgah kat blog saya sume....SALAM LEBARAN DARI MRSAYA FAMILY....Doakan saya semoga selamat melahirkan cahayamata dengan selamat....


Good nite !!!



pemberian dari warga Penguatkuasa & Keselamatan MPK

ni pulak pemberian dari company saya megalite...

selamat hari raya semua...


No comments:

Post a Comment