syurga ku

syurga ku
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, April 02, 2012

aku suka jln

Bln 3 sueyyy je gaji lambat pulak...xtau bakpe bank xrelease payment..padahal msuknya minggu lpas...semalam baru dapat...kesian dorang nak spend ngan family...

xpe la at least dpt jgak..korek mane yg ada..balik keje smlm cam bese aku lepak umh maktua jap..laki aku mmg punch kad kat situ setiap ptg..mkn fish ball ngan dorang smlm cicah sambal kicap cili api perghhhhhh.......baca paper then borak2 jap then lg  kitaorg kuar bndar jam 630ptg..park moto kat situ.

ngan pkai baju keje pun..lantakkkkk.malas nak pusing merendah ujan bagai, aku on terus ke bandar..apa motif aku time ni hanya nak carik kain utk jahit 3rd fesyen iaitu BLOUSE...ngan xsesori baju kurung like butang baju,list baju wat piping, cangkuk kain,zip,gunting kain & span baju..

Kain utk  baju blouse, aku aim kat dpn kfc pasar je tu pun mama ckp murah.ala nak wat jahit je xpe la...xkisah janji lawa murah xpe..lagi aku suka..dpt la kain pokodot biru..semeter pun pat hinggit je.nak wat blouse kene 2meter..habis lapan hinggit..ok la...

pastu xsesori jahit tadi aku g kat zaman moden sebelah je...yg ni part pilih gunting mmg lama..mcm2 patern..gunting rege seribu lebih pun hado kau..masyaallah baru aku tau..aku carik gunting berat material -> besi xmoh kai plastik kang cepat tumpul..aku dingdong ngan apek tuh bwk kuar 3 gunting nak tgok rege dari 49,69,59 hengget...material besi sama cuma beza pengeluar je..last2 aku pilih 49.dpt less 40.campur skali brg tadi total xsmpai pun lima ploh..ok under budget..

lpas tu aku g mane ekk....jap lupa..lalu dpn ocean pusinggg...ohhh masuk duit baki kete abah ngan topup kete aku kat rhb..lpas settle, ryan plak telompat2 nak berakkkkkk..hadoiiiii.....aku ckp ke bapak dia budak nak berak guana nih..time tu pulak xde spend pampers dlm kete..

tinggggggggggg...ecm dekat moh g berak sana..toilet pun comey... bapak kata blh la...pusing carik parking then terus msuk toilet..si bapak yg bwk sbb aku kene jaga cinonet tuh merayap..pulak nya ruang legar mmg betul2 xde apa jual, so senang kau nak berlari smbil aku msuk kedai spenda carik spenda ropol2...spenda anak lapan aya ckp g buang,,xde selera...tp kau spenda tu la aku pkai time pantang..longgar snang msuk angin...ko pe tau..

lpas dh berak, si bapak lalu tepi hush puppies....1st time aku jejak...dia pgil aku...bu..bu....ni kasut biru ni lawa.....tp pada aku xlawa pun rege je mahal tp test jgak nak sedapkan dia....xbeli..dia tinjau kasut dia sambil2....then aku kuar dpt wat  membership ngan voucher HP rm100 tp xvalid dh..tgu next year masa aejadi aku bru leh pkai..exp pun Apr 2013...simpan..


lpas tu kitaorg kuar trus ngikut kaki bdak 2 org tu..masuk la ke parkson plak..xdan bapak kau nak tgok suar, zarra melolong nak nek eskalator....eeiii suey betul dh la jerit tu aku rasa nak ketir2 peha kau...tp nasib bapak cool..xpe jom lahh....
bapak2..

dh nek eskolator bapak biaukan anak2 nek sendiri..smpai part Men, pilih lagi baju, aku layan kan mereka2 tuh...laaps tuh xde bkenan, kuar parkson g carik makan...

ehhhh tapi nak kuar carik mkn tu bapak terik aku msuk al-ikhsan nak carik short pants men futsal jap...ok follow u darling..

si zarra time ni duk susun2 shoes bebudak kat rak ujung tuh....aku perhatikan je sbb xlrat nak kencing..xleh bgun time ni aku kene duduk...sedut masuk ke dlm smula smentara bapak pilih sua..

kuar al-ikhsan, nak msuk care4, si bapak plak xmau..jom carik tmpat mkn je terus..ok time nak mkn bapak dh awl2 msg aku ckp nak mkn pizza...clever betul bapak...tp aku kene blanje dh niat aku dulu..masuk je pizza hut ecm mmg dh sett dlm kpala kitaorg servis giler maha LEMBAB !! mmg dh tau..sbb dulu pun kitaorg nak oder punya la lambat smpaikan mood nak mkan putus,kami angkat ponggong blahhhh....

malas aku nak komen..

time ni nak pesan menu pun kat 5 kali aku rasa aku angkat tgan.nasib xbgun diri atas kusi je..bapak dh sound jom la mkn kat len...servis sama cam dulu..tp aku sound balik dia xpe, tunggu dorang mai aku ckp sikit....aku mmg bila dh sronok nak mkn tp tetiba spoil kan mood mmg nak kene..

aku rasa angkat tgan last baru 2 org tekedek2 mai serentak kat meja..hamboihhhh...berebut2 pulak nak amik oder...tp aku tetap sound xkira.."cik, servis apa ni? pizza xcukup nak bayar gaji amik ramai kakitangan ker" ? bapak dh pndang aku terus potong bg oder...

kali ni try pizza terbaru 1 set + honey chicken wing + garlic bread + mushroom soup + mountain dew...
best layan jgak..

Ring Of Fortune
 pizza kali ni ada taruk som elike serunding je..aku xsuka serunding tapi dh diadun ngan pizza + plak ada cheese, BALUN.

Garlic Bread

Honey Roasted Chicken Wing

Mushroom Soup

air yang ni


ni penyeri meja

Alhamdulillah...seeh...ketat perut.....Amin.

Habis dah mkn,kitaorg xbalik lagi..pusing lagiiiiiiii......aku terus request nak carik housing hp..yg lama dh patah..nek atas pawagam kat situ byk jual aksesori HP/laptop bagai...

ok carik dan carik...xmoh kaler itam...akhirnya bapak ngan anak dilepaskan dlm kandang Capcom sementara aku melilau carik housing...akhirnya kau.....tigaploh paling <. aku bedal..

 housing ke 2

ok dh beli, belek2 smbil jln g kat dorang..
 aku join sekali bapak men game ngan anak2..layannnn .....janji mereka puas & terhibur..







Dah habis token, kuar ecm terus balik umh maktua..drop by en aya amik motor then terus balik umh sendirik...samapi umh jam 1030mlm, belengas segala badan..mandi, rehat them masuk tido....

No comments:

Post a Comment