syurga ku

syurga ku
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, April 07, 2012

ipad ryan

ingat x aku ada oder ipad utk ryan bln Jan aetu? 24/3 baru dapat..dh lama giler stuck..supplier pun xtau nak wat camne dah...kat 2bln baru kami dpt ipad tuh..

brg ni aku dpt tau supplier dah pos early morning...sok sure sampai..guna kangaroo..teruja sgt...imagine ala2 cam samsung tab camtuh..wah nanti kau bwk dah gaya ada enpon sebutir kat tgan..kecik2 dah ada ipad..kelas kan?....

ipad ni sampai kat umh maktua aku...aku kasik add ofis skali dorang kasik tau brg smpai dah ni...pelik2...supplier ckp dia ikut add masa anta p/groud aetuh....ohhhhh.....

 bila aku dapat, aku pegang giler ringan..cam kotak kosong je...dlm hati eh biar betul menan nih....firasat aku dah ke lain..

emmmm terus la xterkata..like cam menan kat p/m.....lahhhhhhh aku imagine dh sampai gadget canggih manggih...kahkahkahhhh.....

ipad ni nipis mmg nipis..ringan..pkai pun bateri AA je 3 ketul..skrin dia aku ingat blh alih2 ke like cam real sikit la..sekali......emmmmmmm sticker cam blh zarra koyakkkk terus wassalammmm !!

tgok luaran dr jauh bila display kemain memikat kelbu....time ni aku rasa ni lahhh aku beli brg on9 cam apa ntah...

 dia ni mmg teruja sbb aku dh mentioned dia awl2 ibu beli ipad.nanti xpyah usik Htc ibu dah...

 ni dah mula tekan2 walaupun aku kelam kelibut tgok..rasa #@$^*!%$^..malas nak kabo..en aya gelak je kat aku manjang...benci !

 zarra pun dpt men kejak je time blik umh..berebut benda seketul nih...kang2 aku tekan kang2 kau pulak tekan...nasib aku xberia sgt..sbb xmemusakan..

kene rampas ngan si abg, zarra xterkata apa...

 lastnya kau main henjak2 kotak sensorang..aku perati je gelagat dorang smbil tgok tv.

 xpuas dgn cara tadik, dia try cara yg ni pulak..muat2 ponggong kau je..
sudahnya camni la bila dh puas...skrg ipad yg cam ala2 ni pun tersadai xde org usik smpai sudahh...ada la tuh aku wat sedap mata mandang aku sndar kan lemari...aku xralat pun pat ploh hinggit tuh tp aku ralat psal imagine aku tu giler kebabom.....aku g psar borong Pekan rituh ada jgak org jual benda ni..sejibik..!!!! aku blah xmau tgok...hahhahahha...tobat kali ni aku nak beli kene pilih..xpkai transfer je sesuka hati..padan muka sendirik..

No comments:

Post a Comment