syurga ku

syurga ku
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, June 04, 2012

dinner

smlm hampir2 ngajuk sbb pelawaan nak blaje mkn ikan bakar hmpir2 xmenjadik..pulak tuh tgah riang nak meloncat msuk ecmall, tetiba en aya drop dpn terminall..keje upernya..cisss !!! sentap aku kejap..molek aku plan upernya keje pulak dah..dh mati akal aku 3 branak nak lepak mane.dh la 730mlm time tuh..

last decide nak g Giant carik toilet blue 2 kotak then melilau2 3 branak sudah...

sedih...baru pas mkn durian tepi jln, program mati..otw ke Giant aku ubah selere melencong ke KP..the store je la senang..dekat skit ang nak pick up laki aku hbis ot..then masuk The store 3 branak supe cam bwk 5org anak..duk nyorok bkejar baring ats lantai segala mmg ckup istigfar aku..tp ce control penyabar dpn org ramai..budget ibu muda beranak 2 nak msuk 3 mmgt rebaik heret anak jln tanpa ayah disisi..hahhahahaha..aku whatever situasi pun lanyak bila mood dtg..

park kat  basement level 2, masuk department knak2 merangkap depatment pompuan apalagi....wahh sales upernya..capai baju kemeja selai, menan bowling 1 set, cotton bud 5 paket, puting susu se total 57.10..gores kad bank CIMB siapppp...

turun bwh msuk Guardian smbil anak duk kemam potato chips sesorang sbgai umpan aku nak carik maskara kejap..sekali habis kuar terus g basement..

tetiba capai hp msg msuk..dorang jadik nak g mkn..time ni aku belanja..sbb rasa 2thun lpas last bwk dorang kuar mkn..selalu kuar ngan FIL je mkn2..mama abah mmg payah sbb dorang mkn mlm pun last kul 7mlm je..tp kali ni dorang nak.

Ok set !! aku pick up en aya then trus ke ana ikan Bakar Tanjung Lumpur..perghhhh ramai giler !! meja pun kene men cop2..duk la aku sambil usung perut tgu tepi meja..ok xdan 5minit berdiri dapat tp giler sempit..xpe asalkan ada sudah.en aya dh ngode ikan pari masak petai, siakap 3rasa, udang celop tepung...aku plak ngode tomyam +, telur dadar,kailan ikan masin, nasik..air tgu masing2 dtg bru oder smula..

Yang dtg cuma abah mama aya + aku anak branak..yg len xdpt mai..Giler kenyang...yg lebih2 xusik pun tapau utk dorang bersahur pg tadi..insyallah ada rezeki lagi kita g ramai2...

Ok jam 1040mlm angkat ponggong mau pulang ngusung perut yg sendat !! nauzubillah ni baru la blh tido ngan lena tanpa krok krek krok krek.....Habis xtvt minggu ni.

No comments:

Post a Comment