syurga ku

syurga ku
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, June 04, 2012

hon lori..bongggggggggggggg....

Aeni free skit..blh la duk merepair hon kete + spotlight terus..en aya bln ni duk terminal..masuk pun xde ketat sgt tkejar2..punch card kejap then blh ngulo..thari td dia ajak g repair kete..sbb hon xde mmg bahaya bila drive..nak hon ayam melintas kat area umh aku mmg jemmed sokmo..

Td thari aku g ngan dia .anak2 duk umh atuk dorang..duk umh atuk dorang mmg lemak sgt la..aku xbg tp dorang nak jaga..nak buat camne..time kasih korang..

tmpat g beki kat area stadium..g ngan en aya ni mmg sume tokey dia kenal.bkn nak ckp besar ke apa..keje dia duk jumpa org borak pastu terus mesra..bese la bila dh kai uniform kerja dorang ni lain.tokey yg xpenah kenal pun jadik member..

mula kitaorg decide nak beki hon asal je kot2 ada wayar putus ke apa kan..bila tokey kedai cek, ada shot mybe kene air masa bsuh kete..lama2 dia shot ma....tetiba tgah duk nengok2, en aya sound ah chit ada hon best2 x? sbrape se..bese en aya ni bab2 tu aku dgr je sbb dia mmg handal..muhahahhaha



xde la handal pun tp reti la dr aku tuli xtau pape..tokey ckp ada2 85.00 sepasang..jap aku tunjuk kat ko mcmane bunyi dia..perghhh best wo..cam ala2 honda ada..cam ala2 lori jual ikan pun ada...muhahahhaha..ok jgak sedap..duk dlm kete perlahan tp bila ko duk luar...blh tahan..garing.


ok kitaorg mau yg tu..settle rege pun 70.. kwn punya pasal..then nak tukar spotlight sblh dia ckp ni mentol  lampu ori..xde jual.dia suggest kami g kdai no 6 depan sikit..kitaorg g mmg ada jual..rege sebijik mentol cenonet giler pun 20.00 sebutir..mak aii...redha asalkan xbuta sebelah..dlm 10-15minit je dia psang pastu siap.




 dh menyala smula.
habis part beki kete.yg x < berduit cam aku giler terasa laju duit habis...
huk..huk..huk...

Lepas siap sume, kitaorg gerak g kdai mkn kat Brigde mpk tu jap lunch sesama..giler rasa cam bcinta duk ber2 ko rasa aku punya aku rasa mee basah ko punya..kihkihkihhh....

selamat lagi duit aeni....

No comments:

Post a Comment