syurga ku

syurga ku
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 02, 2012

membeli


edisi membeli lagik..

dulu aku guna hanger baju anak aku gayot tudung awning..pastu aku tgok kedai2 nak wat tmpat gayot tudung besi ala pusing2 tu...xmenjadik..aku beli rotan bolat2 yg belamabak skrg tgah hot..bila dh pkai xpyh nak hanger2, just ko tgal..celeput je dlm bolat tuh..siap..
ehh sekali tgok seller fb ni wahhhhhhhhhh...
teroja mak..

nak rasa kenan, blh beli kat sini

poses mengoder pun berjalan..invoice pun kuar..
tretttttt

RECEIPT:
- HANGER @ 2 SET : RM30.00
- POSTAGE : RM10.00
TOTAL AMOUNT : RM40.00
.................................................
Pay to :-
Holder Name : Noordiana Bt. Mohd. Hassim
*Cimb : 12780008735525
*Maybank : 162843051820
.................................................
Remarks:-
*Jika membuat pembayaran melalui Maybank2u @ CimbClicks sila noted pada E-MAIL RECEPIENT ke email ini : dyana_flyers@hotmail.com
*Jika membuat pembayaran melalui ATM Machine, sila MMS bukti pembayaran ke tel no berikut : 013-4114653 (Dyana)
@ SMS :
- FB nickname
- Maybank ATAU Cimb Bank
- Amount Payment
- Date / Time

Done !!

dlm 3 ae wktu kerja sampai dpn pintu opis..


dia salut mmg kemas..xmudah patah..

nak membukak, nauzubillah giler cerewet


ni aku request 2 kaler..
10 pink 10 ijo

roober original

minggu lepas laki aku en aya ada trip ke Medan Indonesia..trip utk staff MPK..3h2m..ni kejadian di bawah tgah tgu si bapak sampai ke Ktn ae ke last..cite dorang ke Indon next episod insyaallah..

ni kesan kene kaki kusi kecik ala2 kat tadika tuh yg kaler2..bdia tgah pnjat tetiba kusi tu xcentre sekali kecepukk jatuh.molek bwh kaki 4 kusi tuh..nmpak je ringan tp kau...
xleh manjat sebarangan..silap ae bln kusi tu kan ringan,xstabil..kedebushhhhhh
 Giler sakit siot !!

terus nak abahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...
manja

puas nangis, terlena..
kesian

ae semalam aku gaji..so tadik pas pick up ryan kat sek, aku singgah maxis im bayau bill..laki aku dh ke singapore nak tgok bola Phg vs Lions..sume free bwk duit blanje..Phg supporters tanggung..so dr kene block baik aku byra sikit je dulu..bill semasa rm267.aku byar rm150..lebih kendian..hhehehhehheh..pastu aku nmpak dlm robok maxis tu charger enpon..amik se..htc/samsung pun blh jolok..rm28..settle

 car charger

Lepas tu aku ke Farmasi deret Maxis.mmg aku aim nak g farmasi motif utama..Lims Pharmacy lpas byr bill..ngandungkan anak ke 3 ni batuk aku menjadik2..kadang sampai tercungap2 je rasa..nak aku telan Breacol laki aku bahaya tkut effect sbb aku kan pregnant...telan la aku madu lebih conflakes..jgak xmenjadik..

sampai tekentot batuk..mmg xtahan..last2 aku roger mber aku doct Tieya.dia sugget ubat ni utk preggy women cam aku..

rm10 1 kotak

pastu aku beli ni pulak..losyen bb zarra belaka xjadik..aku mmg alahan la duk pijak simen..mmg aku enjet2 kan kaki..se sbb sejuk se lg kaki aku cpat pecah..laki aku mmg xsuka.cerewet..bab kaki dia suka tengok..1st kaki pompuan mcm dlm kotak tu, awl2 dia..eeiiiiii... pompuan ni kan suka kai sandle so kat c2 mata lelaki cpat terarah..

rm26
ellgy plus ni rata2 aku survey yg ni mmg mujarab.
if kai ikut rutin mmg berkesan..
so meh cuba sapa rasa tumit kaki cam aku


Pastu aku ni simptom anak ke 3 ni tetiba 2 x g cek doctor hb aku trun dlm 11 keatas bacan jatuh 10 kebawah..2x berturut2..time ni ubat klinik giler busuk hapok !! xtertelan aku 4 biji tuh..
so dr tagging putih kat buku klinik terus tukar tagging ijo..xpenah dlm hayat aku pregnant tagging ijo..so nurse suggest aku if nak folis acid lawa, beli ubat ni..dulu aku mkn obimin je tp tu 1 dlm 1 je..Iberet Folic ni 3 in 1..terus aku buang ubat busuk tadik

sebijik rm1
sepapan rm12
sekotak rm 34.75
(ada 3 papan utk 1bln)

pastu dh bwk anak mmg xleh larik..mkanan dia tetap ada atas cashier..

ribena pastilles

Lepas dh settle sume, bwk si ryan g lunch burger chewing gum dia..double cheessburger mekdi..

 ayam + burger wajib

ni si birat aku senyum manjang sbb laps ni g umh mama wan..

ok Done tugas aku utk aeni..ptg ni ngangkang kat umh mama..gosip2..

chowww..sambung kerja

** pesanan kat laki sendirik: ----> jaga dirik kat singapore..xmau nsiden medan berulang lagik.

No comments:

Post a Comment