syurga ku

syurga ku
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, November 10, 2012

36w 5days...running......


alhamdulillah kejak je rasa dh masuk 9bln..tup2 xlama melangkah awl bln dec..time bg aku berperang dgn seribu kemungkinan..berserah segalanya kpd yang Maha Esa..Allah SWT..

Smlm rutin aku check setiap jumaat..sejak amalkan mkn Iberet Hb aku dh xde masalah dah..maintain cntik 11.8..alhamdulillah cuma berat badan aku nek xsekata...mybe kurang mkn kot.alas perut ngan roti sandwish je..xpe la aku tabahkan hati..

Nasib klinik xramai patient smlm..kali ni en aya kurang sgt teman aku bersama ke klinik..aku paham tuntutan kerja dia membatas segalanya..adalah dlm 10x je kot dia ikut spnjang aku check..selebihnya aku byk g sndirik..bkn aku nak ngada2 pun tp bg aku peneman aku disisi adalah laki aku..lepas kencing pun aku akan cite cmne result..lepas amik hb pun aku akan cite jgak.share2...at least gentar aku hilang bila dia bg respons..xde dia pun aku still blh call / msg jgak tp keadaan tu lain..
lain org lain sikap..tu sikap aku..ngada pun ngan laki sndirik..tp xde la nak jejeh2 ngada tuh..

smlm aku appoinment terus ngan doct wat 2nd time..scan lg..kali ni berat bb dah menjangkau 2.4kg..itu baru estimate doct ngan mesin scan..wallahuallam samaada tepat ke x, itu hanya estimate doct ngan mesin scan je..sume ketentuan Allah..alhamdulillah xde apa2 setakat ni.air ketuban pun masih byk sehingga bersalin..setakat ni aku pun xmula lg amalkan minum air selusuh / minyak selusuh ke...aku rancang insyaallah seminggu menginjak bln dec aku buat..

Start smlm aku dah check seminggu sekali..bkn 2 minggu sekali..that means skrg aku tgu ms je..bila2 pun aku kene siap sedia..semoga ketabahan diri ni sentiasa ada dlm setiap detik..amin...



No comments:

Post a Comment