syurga ku

syurga ku
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, November 12, 2009

bapa borek...anak rintik...


B.O.S.A.N........itulah perkataan yg slalu ada dlm momentum kepala hotak saya...Di sini lh semuanye terlerai apabila sy mdapat idea utk " men scarpping kan " pict2 yg ada setelah dikorek dlm  hp cokia saya...

BIARKANLAH GAMBAR-GAMBAR INI BERCERITA....



 





  




Ini bukan permintaan anak saya TETAPI ini adalah kehendak yang paling tidak dapat diterima oleh saya kerana control car ini dibeli oleh asben saya untuk mengisi masa lapang nye & menjadikan anak saya sbgai umpan supaya kemarahan & kebebelan saya tidak membingitkan kedua belah telinga nye.. Namun....kegeraman saya beransur baik setelah ada pihak yang sudi membelanjakan saya sekeluarga makan di PIZZA HUT RESTAURANT...

Siapa kah gerangan nya??? Dia adalah asben saya sendiri ROBERTO AYALA.....kwang...kwang...kwang....

No comments:

Post a Comment