syurga ku

syurga ku

Wednesday, November 25, 2009

slot tunggang langgang



1.ibu ko ni memang la ae2 keje nyer mengarang belog..maklumlah di ofis ibu mmg byk waktu free.dari ibu ngantuk, baiklah ibu update apa yg berlaku dlm diari seharian ibu bsama anak ngan suami..mmg betul la melihat keletah anak di rumah boleh menghilangkan sume stress yg ada..dr nak marah meluap2 dah xjd.tp bila dh angin ahmar menguasai diri, ha kau dh xde pikir dh..yg ibu pikir cuma cubitan ketam pelepap singgah di peha..ish....pesal la adik suka sgt buat ibu nek angin..sib bek la ibu ni tahap panas baran masih boleh di kawal..ish...lantak la nak wat apa pun dik..asalkan jgn ganggu kosesterasi ibu nak tgok cite nenek kebaya ni sudah..nak 'yok' ke nak 'acik' ke...suh abah hang buat ok..tolong kasik masa kat ibu sat abiskan cite peberet ibu ni yer...abah....sila amik attention yer...nak mkan ke, nak suh cabut bulu ketiak ke, slpas abis cite ok....

(iklan di tv sebentar...)berbulu mata ibu ni adik oiii....abis sume brg awk bwk kuar..adoooiii...xpe2...sabo2...nenek kebaya...nenek kebaya...cocentrate ibu concentrate...(abah jerit dr blakang)... ni lah keje ryan bila nenek kebaya dh msuk dlm diri ibu..

ishh...geram la nenek ni..jahat nye..ustaz tu plak dh kene sihir..ehhh bangang....kelepanggggggg !!!!!! buniy umpama pesawat lendine bekkk nyer ats lantai bilik aku....ar sudah...abg apa yg jatuh tu? adik mane adik? ntah mana tau...ryyyannnnn....watpe tuh...

oh tidakk!!!!! abggggg........rasa cam nak nangis je ibu tgok.....apa adik buat ni??abis bedak ibu..dah la tgah nak jimat dng saki baki yg ada, awk plak dh wat jatuh...ayokkk...ayokkk....tak auuuu....ayokkk...ar xde ayok2..kang ibu ayok pale tu kang....bedak mane lak esok ibu nak tepek kat muka lobang2 ni wei..adooiii...xkan nak tepek bedak sejuk?? abg ketawa la ketawa..xkira lpas ni beli se bedak baru..ibu xkira...cpa suh xjaga adik? arggg sume angin ahmar dh nek kpala.


 ini saja yg dpt diselamatkan..harusla ibu suruh abah beli baru ni..

 
peel cpa hang ikut ntah..perubahan hormon la nih...

 
apa lagik aku nak main nih...emmm...

 
ni alat slalu kuar dlm laci kabinet tv ibu.

 
pulak dah...lampu abh pun nak wat men jgak....

 
kat tmpat alas kaki pun nak baring?? masyaallah anak aku..

 

 
 ni plak nak men bebi2 la plak...dh siap2 mandi..bek punye lending...


ho ni scaf ibu pun nak pkai.herotpetot..ada aku kesah?

ni lah dia bila kebebasan sepenuhnya bila dia dpt...xpe demi anak ibu sorang ni...ibu redha nak wat pape pun asalkan jgn nak ngamuk2...jerit2....sudah...kasihani la ibu mu ini yer syg....

2.ha....slalu nyer part menguruskan kuku kaki tangan ryan terletak ats bahu asben...ibu trauma bila mana ryan kecik..ibu terpotong kulit jari dek kerana kekaburan mengenalpasti isi dan kuku...maapkan ibu syg...so...tugas yg berat lagi menyeksakan ibu bagi kat abah hang sebagai ganti smpai la skrg...


 hati-hati semasa memotong....

 
sayangi lah kuku tangan anak anda...ekekkekeke....

3. Orang kata mane x tumpah kuah kalo xke nasi?? betol la perumpamaan tu...asal abah hang sebuk kuar joystick..hang pun tekedek2 lari nak jgak.....ha ko anak branak sama 2 x 5...



 
 hang ni ngalahkan tokey nampak..

 
 concentrate abah...concentrate..

4. hari ahad sy bwk ryan g jln2 di EC Mall & Care4..saya hanya berdua tanpa ditemani asben...utamanya nak g cuma motif nye nak carik payung ala2 payung kat pasar malam tuh...agar boleh muatkan kami 3 branak..jln punya2 jln,xde la plak...so masuk la care4...jumpa la tmpat payung....dia plak dh nak men payung..apa dia ingat umah ke apa..sabo2...cool down2....jom blik dik....nanok.....arg dah mula dah...nak jebek ke nak nagis ke tgu dlm kete...jgn nak buat malu ibu dah abah hang xde ni jgn nak wat perangai plak..nangis la plak....adooiii..siap guling2 lagi dah....nah kau eeiiii...nangis, wat perangai x abis2.....sakit??? diam ! diam ! melalok la sampai ke basement kereta..tobat dah lepas ni jgn harap ibu nak bwk kuar jln2 dh...nak g, kita g bertiga ngan abah hang...



menuju ke Ec Mall

 
sementara menunggu lampu hijau, amik gambo dulu.
ekekkekekee...

SABAR ITU SEPARUH DARI IMAN...

2 comments: