syurga ku

syurga ku

Wednesday, December 02, 2009

scoot 6182



30 Sept 09 hari Isnin bersamaan 13 Zulhijjah lahirlah sebuah WNH6182..... memandang kesibukan nak update dlm belog, ae ni barulah saya free dan inilah kisah saya. itulah harta kami sekeluarga merangkap adiah buat asben saya sempena besday nye yg ke-29 thun...Happy belated birthday darling !!!! " Semoga kasih sayang dia pada sy xpenah luntur seperti suar dlm saya yg terkena clorox gara2 asben yang membasuhnye menggunakan kepakaran mesin panasonic di rumah saya...ekkekekekkee..... 


AKAN TETAPI apa yg penting disini ialah penama seumur hidup HARUSLAH dinamakan dengan nama AMY SALWANI BINTI AMIT (820208065190) FULL SETOP !!!! kerena asben sudah berjanji semenjak kamiorg menjejakkan kaki ke kedai motoro & perjanjian beraya disambut di kg halaman nye dibuat...janji tetap janji !!! wakakakakakkakaa........


BAN HUAT HIN nama pemilik kedai yang mendapat tempat di hati kami utk melabur setelah ditipu oleh kedai motoro puaka di jalan teluk sisek..Ha baru ko tau penangan asben aku bila ngamuk..rasakan ko tokey cina keparat !! See the leg la nak tipu org....Senang hati bila xde hutang di kedai..& tq so much utk tehlan sekeluarga diatas kepercayaan nye kpd kami..Tidak akan kami memungkiri nye..(skema plak ayat aku) emmm lantok.


Memandangkan motoro kami dh lending baik di bwh bombong rumah sewa saya, maka dengan ini saya haruslah memastikan tiada seekor nyamuk tiruk yg menghinggap badan moto saya seperti kau menghinggap ke badan anak saya...Jahanam ko nyamuk!!! Haruslah saya "mensparekan" ubat nyamuk fumakilla 2 kotak sebulan & ini membuatkan tabungan bulanan saya meningkat di kedai YUYI....


BERANI MENCUBA itulah prinsip saya..walaupun sebelum ni saya sgt fobia memegang motoro apatah lg menyetat kan nya tetapi asben dgn hati yg mulia & sabar, mengajar saya menunggang motoro dgnbegitu tekun sekali...syabas...syabas....kini anak didik anda telah menyahut cabaran itu...Seharusnya saya merasa bangga kerana usaha saya sendiri. Harus lah lepas ini saya merempet bersama2 Ryan menuju ke rumah mama..heheheheh.....buat my sister in law kzue....nanti saya akan turunkan ilmu yg ada pd kzue...huhuhuhuhu.....kita rempet berdua..



tut...tut...tut.......aya.......bukak pintu pagar....dah xde ting tong ting tong dh slpas ni...sungguh eksyen saya...Ya Allah Ya Tuhan ku...lindungilah hambamu ini Ya Allah...Amin


Pesanan utk asben, hargailah setiap pemberian yang kita ada..



 

 

 

Selepas ni ilmu menunggang motoro akan ku perturunkan kpd anak teruna saya si Ryan secara perlahan2...ekkekkekek.....

1 comment:

  1. wah...cantik bangat seh.....lain org lain pendapatnya..ada lebih & mampu, beli..xde, pejam jer mata yer...heheheheh....

    ReplyDelete