syurga ku

syurga ku
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, December 17, 2009

kemas umh bsama suami saya...



Mesti teruja bila suami kita bsama2 dlm mbantu mengemas rumah kan?? wah....saya cukup teruja !!! bukan nyer senang..inilah masa nye kita bergaduh dlm mengeluarkan pendapat....bukannyer lawa pun tp kemas + sedap mata saya memandang sbb saya yg tgok hr2....mood pun ceria...dpt la plak pujian dr tuan rumah sewa.mana tidaknye sejak saya sewa 2 thun, baru smlm 1st time dorang msuk umh saya..wah...teruja.....


Kepada suami saya, walaupun susun atur rumah sering bertukar tetapi kasih syg kita xkan berubah !!!! wakakakah....mesti gumbira suami saya bila mbaca nyer...

SAYA BERJAYA MENGEDIT GAMBAR2 INI 
 




 

 

 

 

 

 

 

 

 

No comments:

Post a Comment