syurga ku

syurga ku
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, December 31, 2009

goodbye 2009 welcome 2010




Pejam celik pejam celik...dh pun 2010...Byk benda yg aku x settle tp insyaallah aku foward next year..hehhehehe...Masa terus bergerak dan semoga tahun baru lebih menyemarakkan kasih syg aku terhadap keluarga tercenta n bertambah happy selalu..Insyaallah, thun 2010 aku harap impian untuk masuk ke rumah sendiri tercapai sblum Ryan menjadi abg..la...la...la....

Tapi, mlm ni aku x celebrate pun tahun baru sebab asben aku terpaksa bertugas dr jam 3pm sampailah  jam 4am !!! Ya Allah....kesian asben aku namun xpe demi tugas, aku xkisah..lagipun umah mama dekat, zupppp..... aku dh smpai ke sana celebrate ngan adik bradik aku sambil menonton rancangan tahun baru....

SELAMAT TAHUN BARU 2010 !!!!!!!!

No comments:

Post a Comment