syurga ku

syurga ku
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, December 03, 2009

ryan


Aidiladha saya sekeluarga di beserah kali ini..Mula dirancang Pekan pilihan utk kami menyambutnye namun planning yg kami rancang terpaksa di ubah kerana sebab2 yg boleh diterima oleh saya..hehehehhe.... xde apa yg menarik disini just saja nak abadikan picture my son Ryan..

PICT 1 - 6 
(SITUASI MENUNGGU KEPULANGAN ABAH BALIK DR MASJID)




 

 

 

 

 

 

 
 with uncle shair menuju ke beserah


Petang raya kami pun bergerak pulang ke Pekan.. seperti biasa makluk tuhan paling seksi aya n nonin pun meng "kring krong" hp saya nak tumpang balik skali... no hal punya saya xkisah.lebih ramai lebih sronok..ada lah jgak org nak melayan peel Ryan dlm perjalanan pulang.. Setiba di kampung, saya melihat anak2 sedara n pakcik2 tgah bermain bola rounders...uuhhhh sungguh happening !!!
Esok yg dinanti dlm cuaca mendung, lebih kurang jam 12 thari , saya n the gang plak bermain bola rounders..ekekekek....asben pun turut sama bermain dlm linkungan bdak2 sekolah...tp ada aku kesah?? sekurang-kurangnye segala lemak tepu yg terkandung dlm perut asben saya terbakar..hehehehhe...Dialah raja segala raja dlm permainan kami.. Tp syok nye anak2 sedara sgt xcited bila asben trun sama....abg aya...abg aya...jom lah main sama....uhhhh syok nyer rasa bila dh berkumpul cenggitu..Semoga kenangan akan tetap begitu seterusnya..Amin...Namun pict kami sume xdpt nak snap memandang sume anak2 sedara ada komitmen sendiri..xpe2..
Ryan pun cma jgak tekedek2 cam anak ayam nak men sama..arggghhhhh....no...no...no....(seperti aya nia). Amik ko cakar daun ni...ko men la diam2.. dont kacau2.. Inilah saya apabila tidak sedar diri bahawa umur dh nak tua..terasa saya masih di tahap bdak sek tadika..




 

Inilah saya apabila tidak sedar diri bahawa umur dh nak tua..terasa saya masih di tahap bdak sek tadika..




 

 
TAMAT

No comments:

Post a Comment