syurga ku

syurga ku
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 29, 2009

weekend saya



Seharusnya saya sgt happy sbb asben xnaik rome mgu ini kerana bertembung ngan majlis perkahwinan sepupunya... so ae ahad yg panjang.....(271209) kami mkn pagi di Restoren Kemira Batu 9 Gambang pekena meehunsup yg pedas + nasi kerabu daging/ayam + roti bakar slpas balik dr meninjau rumah baru kami di permatang badak baru (bypass) apa yg telah siap..Ptg pula kami bercekerama di tepi persisiran pantai...sesekali menggamit memori lama....wakakakkakkaaa........tq to my asben.


Melayan perasaan di pantai Taman Gelora slpas melayan
perasaan asben saya di rumah....rukun wajib seorang isteri...
beginilah kami bila kebusanan dtg.. menghabiskan minyak kereta
ke tempat yg penah menjadi sbhgian port kami taim2 bercinta di zmn skolah.


Walaupun Tmn Gelora ni xlah se gah mane pun TETAPI saat2 bersama keluarga itulah yg paling manis dlm hidup..Silalah anda sbgai isteri mengajak pasangan masing2 menghabiskan waktu bersama bagi mengeratkan & memupuk kasih sayang yg berpanjangan dlm diri msing2..Asben saya skrg ni romantik sekali !!!
i like it..huhuuhuuuhuuu....


Slepas blik dr  tmn Gelora, planning nak g TC mkn Mcd la konon2 tp asben tukar plan.Kami singgah ke pasar mlm Tanjung Api Ktn..fuhhhhh....ni lh baru masuk tigakali saya jejakkan kaki kesini.. awl bersama mama n abah n adik2 sewaktu belum kawin (1994), 2nd ngan asben saya waktu cintancintun (1997)n last bersama umie (mak mertua)+ aya@asben saya thun 2005 & ni lah lg skali saya jejakkan kaki bersama family sendiri..beli kopok lekor + air tebu + air kelapa my peberet + ayam goreng + kuih cokies (xtau sgt nama tp kuning bwh atas cokelat) kuih peberat asben saya n then cari port baikpunya di depan pokok keladi + teratai nun ditengah2 laluan kaki..duduk la saya anak beranak diatas jln seperti org lain..terasa diri bagai di oversea...gamble..xde pict yg sy snap sbb masing2 sibuk mentekedarah..


Habis mkn, balik rumah dh pun dekat kul 640pm...
Selesailah xtvt ahad saya bersama keluarga tercenta..


 apa motif asben aku tgkap pun aku xtau..mgkin sbb tunggul kayu

 
 pantai taman gelora diwaktu senja

 

 
 family saya

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





2 comments:

  1. Ape barang gi taman gelora time bercinta gi la megamall hahaha

    ReplyDelete
  2. wehh....aku ikut je la...taim tu aku x mengerti apa2 da....hehheheheheh.....

    ReplyDelete