syurga ku

syurga ku

Saturday, December 05, 2009

plan....



pe nak buat ni taim2 ujan cenggini?? nak sopping, mlas kene hujan..nak kuar...?? bapok segala bapok nye la maalasss....aku tgah planning ni aku nak wat pe plak lpas aku melangkah keluar dr ofis jap g ni..




ha.....ting !!


aku dh dpat dah..




  • Sengseng suar kudroi coklat aku sampai ke peha sbb air naik smpai ke thap buku lali.(bongok punya ayat)
  • trett...picit alarm kete dulu.
  • bukak payung sbb kete aku park nun..... sblah longkang dpn ofis aku tuh..
  •  ....berdesup.....situasi cemas melangkah ke kereta..fuhhhh abis kuyup..
  • campak payung kat bkang seat + setat enjin + on air-cond + on radio (syok lyan ikim fm) wahhh...alim aku + capai hp dlm beg + letak di tmpat atas stering kete aku (tmpat khas supaya jelas).
  • zzooooommmmmm.......
  • amik ryan jap
  • dh lending bek depan umh..adoiii pagar lak nak kene bukak. (baru ni lah terasa cam nak tukar gate oto dgn segera)
  • kelecing...kelecing....bunyi kunci nak bukak mangga gate
  • trunkan ryan 1st
  • amik segala alah harta karun yg ada dlm kereta cmpak kan atas meja
  • kunci pintu gate + pintu grill  + pintu kayu umh
  • solat
  • (*** aku nak oder mcd sbb aya lupa nak tgal duit belanja + mlm aku bedesup g umh mama bukak piuk nasi)
  • xde nak kemas umh ke bagai..lipat kain ke bagai...s(bb hr ni aku bgun pagi (5am)menjadi isteri yg solehah utk suami..buat air suami + kemas umh + lipat kain yg bertimbun + anta suami ke muka pintu )
  • bukak segala yg patut cuma tgalkan 'anak2 di dlm'...(taim ni syok ada laki aku nih...)
  • on kipas
  • jatuhkan langsir bilik
  • tutup pintu bilik
  • tarik confoter
  • tipon buah hati sat borak together2 + tnya pokok lada dh tanam brape btg dh siap
  • sleeppppppp.......
Perkara yang aku harus & semestinya saya buat sebaik jam menunjukkan tepat kul 1 petang nanti..




L+A+P+O

No comments:

Post a Comment