syurga ku

syurga ku
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, November 06, 2009

DJ pelatih...




Bkn DJ Hot FM, Bukan DJ Sinar Fm & juga DJ seantero yg ada...hehheheh...DJ ini baru menjalani latihan praktikal di studio ONNI In The House......huhuhuhuuhuu......


Kejadian ini berlaku dengan sendiri nye walaupun telah dilarang keras oleh bodyguard Abby n Aya namun tidak di pedulikkan...Lantas......


Inilah lagak DJ Kenit...









?









?








???????????







Inilah dia DJ Rayyan in the house..... 
Sedang memilih lagu untuk diputarkan...
w/pun menatang ditelinga itu herot ke pipi...aku xpedulikkk....


Kita sedang di 'jambatan lagu' yer skrg....


 berehat sebentar

 
 Curik tulang bermain slot game pin pall

 
 yearhhhh...aku menang....goalllllll....
(ayat yg sering anak sy guna bila menyepak ball)

 
 Habis semua menatang anak saya sedang 'menggelebek' kerana perasaan ingin tau meluap2...


Itulah dia entri yang menggelikan segala bulu ketiak saya yang ada...Tidak payah di stim lg oleh asben saya...huhuhuhuu....Habis keguguran apabila melihat anakku memilih kerjaya ini...Whatever pun, ibu tetap menyokong penuh....

No comments:

Post a Comment