syurga ku

syurga ku
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, October 30, 2009

congrat.....


Eeeeeiiiiii......dah lama saya tunggu baru smlm saya dpt email dr my love sister sejak kawin dia bulan 9 baru2 ni.....lama saya tunggu tp baru ni kak mieza send kat saya buat tatapan saya & saya abadikan dlm belog saya sebagai a part of memory in my life.. Kak mieza is a special person coz...dia lah satu2 nya kakak angkat saya @ best friend saya. Keriuhan dia pertama kali berjumpa mbuatkan saya seronok sejak saya mula kenal dia di stall burger asben saya dulu..Dia lah antara kwn yg paling rapat (girl) dgn suami saya & abg Masri..


Kak Mieza ni simple, baik hati, xkedekut, open minded n yg paling best dia ni easy going...Kitaorg dh mcm adik beradik dh...Emmm....akak, so sweet lah wajah akak bila dh (btudung ni)...comey sgt...Saya sekeluarga doakan akak melayari bahtera alam rumahtangga dgn penuh kesabaran...


Ikatan ini xkan putus w/pun masing2 dh berumahtangga...I MISS U My SiS......

Ini untuk Kak Mieza & Abg Romi




 Majlis Menyambut Menantu di KL

 
 Pengantin bergambar kenangan bersama teman

 
 Honeymoon di Sabah

 
 Enjoy your honeymoon


No comments:

Post a Comment