syurga ku

syurga ku
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, October 17, 2009

Amalan begotong royong



hehehehehe.......
Basuh krete???arrggghhhhh xtvt yg kbyakan nya tdak disukai sesetengah individu..Nak senang anta car wash..Sambil membaca surat khabar yg ada atas meje buruk kat car wash tu smbil kaki di goyangkan sikit. Sedar x sedar, encik....kreta dh siap...hulurkan duit dan terus jln....senangkan????


Saya pun mcm tu jgak al kisahnya tp xlah selalu..Ikut mood jgak lh..Rajin, saya wash sendiri tp kalau kemalasan sy meruntun-runtun, jgn harap lh nak wash sendiri...bo layan lh...amik ko saya start kete...vvrrrooommmm....menjadi pelanggan di car wash yg berdekatan..hehehheheh...


Tapi semenjak dua menjak ni xtvt ini di ambil alih oleh 2 org ahli majlis tertinggi saya merangkap bodyguard saya...(aicehh) dlm melaksanakan tugas ini.. Nak tau siapa kah gerangan nya???



heheheh...inilah dia pengganti saya.. (sedang mengutip sabun2 yg beterabur di atas lantai..)
anda fikir lh sendiri

Itulah dia oang kuat saya bekerja membantu keluarga..Sedari kecik di latih.hahahha...Dlm duk sibuk suami saya mencuci, rayyan pun sama geli menggosok body kereta menggunakan berus kain...(CSVSFJSmfsjkfsjfskfs....) mampuihhhh....



yahhh...ini lah dia pekerja saya yang di bayar gaji yg amat tinggi nilainya..
Gaji kasih sayang...kekekkekeh...



 inilah xtvt kesukaan rayyan bermain air sabun


 mane satu yer aku nak amik?? emm...


 krek...krok...krekk..krok...(bunyi saya menggosok)


keletihan apabila selesai mbasuh kereta 


* Sesungguhnya ikatan kekeluargaan terjalin rapat dengan wujudnya
    suasana begini di antara  keluarga







2 comments: