syurga ku

syurga ku
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 07, 2009

surat cinta jejaka JPJ

Adoiiii.... mau saya nangis apabila sy di tahan di tgah2 panas & kesibukan lalulintas..Malang sungguh nasib saya ditahan olel JPJ di IM dlm 1 sekatan jalan raya..Ya Allah mana x glabah ni lah 1st time kene beb...Road tax punya pasal, kete bos punya pasal..alih2 nama aku yang tertera dlm surat saman...blurr.....

arhhhhggggg malas dh nak ingat tp hari smlm amat menyakitkan sanubari saya dan menentesionkan kepala saya dengan sume mood sy hilang dek kerana surat saman & lebih parah lagi apabila dimarahi oleh bos sendiri...(setan telah menghasut sy membuat dosa kpd org yg terbabit tp hanya sy, asben dan Dia saja yang mengetahui)..

Kepada sang penyaman tuh, saya xmarah hang pa sume sbb mmg dh keje hang pa mkn saman org...nak ckp lebih, asben sy pun sama jgak dlm bab2 nyaman ni...Apa yang boleh dia kata kpd saya hanya...hehheheheh....ibu kene saman yehh...ibu kene saman yehhh.... mznjzchodkepqemncskfjcz/kcp......



2 comments: