syurga ku

syurga ku

Sunday, June 27, 2010

ke sini jgak last nye....




Ikutkan hati malas nak g sebabnya keadaan diri kurang baik ckit..tekak sakit, batuk2 kene penangan durian xhbis2 gamaknye kot...badan cam nak demam tp masih lagi kebal setakat ni cuma batuk je lah..ingat nak duk umah jek skali ptg td en aya pelawa jom la g jln2 sbb kul 8mlm ni abg kene ot lagi.cukup 15 jam..ishhh...malas nak g kuar lgpun xde pe nak beli...borak2 smbil baring bertiga last2 ryan pun bbunyi..."bu..jom g jln bu"...aduhaiii...ketawa kami bila dia ckp cenggitu...sebijik turun perangai ibu kuat jalan..gagah kan diri  & lantas bersiap..just nek moto je sbb dh tau jln jem giler..ikut la mane pun asalkan dpt bwk ryan kuar jadilah.seharian duk teperap kat umh dr pagi sbb en aya ot ae ni..xde apapun beli just jln2 jek..
Jalan mmg jem giler ngan kete lintang pukang park merata alam..penangan jom heboh mmg benor la mghabiskan duit manusia semua..time bergaji ni la yg dia tarik pengunjung..Lautan manusia jgn ckp la.bermacam2 bau yg ranum & mengembang segala lubang hidung bila dh bkepit2..bhimpit2...Skali lalu tepi mamat mana la dtg dr planet apa masam nak mampus...pering !!! masyallah...nak jer tnya brape bulan cik x mandi?? giuler parok kepam bau badan dia...meloyakan..terus en aya pandang satu sama lain & tarik muka..wakakkakaka....terus je blik sbb kpala dh pening..giler hapak !!!







nak baring dah sbb badan rasa cam xsihat jek...goodnite blogger2...

No comments:

Post a Comment