syurga ku

syurga ku
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 02, 2010

outing....

huiihhhh.....lama sungguh xg cuci mata...baru mlm ni free...saje jln2 kenkonon nak release tension n spend time ngan family la...target malas nak sopping beria sbb nextweek ikut planning nak naik KL jap sambil tu boleh pusing2 carik baju raya ke baju bb ke.....lama nye xg masjid india tempat saya habiskan masa time study dulu kala bsama kwan2...beshhhhnyer......nak nek lrt,,,nak g mkn  laksa peneng bkang deretan kdai masjid india....uhhh....syokkkknye.....

Mlm tadi kitaorg jenjalan kat EC Mall..dapat la 2-3 helai baju bb dlm perut ni..aduuhhh ingatkan xnak beli lg tp xtertahan tgok baju2 bb..sume comey2...gerammmm...tp sekadar je sudah xde la nak lebih2 sopping lagi sbb nak spend money utk beli brg raya kat KL nanti..aiiicceeehhhh....ingat turn raya kali ni nak raya sakan nak balas dendam raya sblum ni sbb xdpt beli baju raya tapi xalih2 perut ni ada isi....rezeki raya 2010...saya terima seadanya...melepas lagi nak melaram....


 ni dia anak teruna saya








uuiiisshhh...xpadan ngan pregnant,saya plak yg terlebih2 nak mkn tu nak mkn ni..pulak tu bendaalah ni la saya nak jauhkan time pregnant ni sbb sure 100% kencing manis naik mendadak...masyaallah..mintak jauh dr sume tuh....tp sbb teringin...saya bedal..xnyempat2 dlm kete dah ngap 3 biji tp share gigit ngan en aya...



puas hati sbb en aya bwk g jln2..balik terus ngap sebiji lagi donut n smbil berblogging nak upload pict ni segala mcm lembab bangat...kita kasik gomo itu en aya seround...ok time to sleep..sok keje n lusa keje n tulat cuti hari agong....gudnite....


No comments:

Post a Comment