syurga ku

syurga ku
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, February 20, 2011

mami tetap dlm ingatan..


Dia tetap dalam ingatan sampai bila-bila...4 tahun dia pergi buat selamanya..Tanggal 21 Feb 2007 jam 422petang di HTAA dia meninggalkan saya juga saudara yang lain.. Kenangan bersama arwah cukup besar dalam hati saya. Dia tempat saya bermanja...membesar...meluahkan isi hati...berkongsi suka duka...teramat bererti segala yang dia curahkan hingga ke noktah terakhir dia tetap TEGUH terpahat dalam diri saya..Kemana pergi dia saya rindu..dia saya sayang...Mami......

Segala pengorbanan dia buat saya xdapat saya balas dan besar erti nya bagi hidup saya kerana dia saya dapat menggemgam segulung ijazah buat dia namun dia lebih dulu menyahut seruan Ilahi..

Kami rindu mami...Semoga mami dan saudara kami yang dah pergi, aman dipusara dan ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman..

Al-Fatihah....Zalmah Binti Mahmud..juga ahli yang lain :

  • Allahyarham Mat Kassim 
  • Allahyarhammah Dasimah Bt Chik
  • Allahyarham Mat Ripin Bin Chik
  • Allahyarhammah Molah Bt Chik 
  • Allahyarham Mohamad Anuar Bin Mohpid & saudara yang lain..

** Mati pasti menjemput kita yang masih hidup...

No comments:

Post a Comment