syurga ku

syurga ku

Saturday, June 11, 2011

buang tebiat lama !

"TIDAK ada lagi ungkapan mandi P Ramlee dah lpas pd ni..cuit2 air kat muka setiap pagi sblm g keje pun xkan sy  buat lg..jerang air dlm cerek pun nehiiiii !!!! KARANA tadik dgn jayanya saya bersama en aya n anak2 telah merembat satu bendaalah yg memang patut saya pakai sejak mula pindah umh baru namun baru ae ni blh beli setelah ditong2...


TERENGGGGGGGG  TENG  TENGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG


 tu harga sblm diskaun, lepas diskaun cuma duaratuslimapuluh sahaja..


Carik paling murahhhhhhh.......blh pancutkan air panas tu yg penting ! yg lain tolak tepi..ni pun xde water pum sbb ikutkan kelajuan air umh ni pun kuat jgak...so duit pun dlm budget jadi rembat yg ni cukup ! bendaalah ni hanya akan dipakukan kat dinding blik air saya shj..blik air luar kosong..bila nak paku, bila nak beli batang paip segala?...emmm...bab tu pandai2 en aya sendiri langsaikan..jgn duk peram lama celoh meja sudahhh..nanti skali ngan meja2 tu hakuh hempuk...

Sekian la utk ae ni brg letrik yg penting utk SAYA...niat pasang airc0n mybe postpone lagik gara2 kulit kami2 nih manje sgt besejuk..kipas sudah apdal..

selamat menyucikan dirik selama mungkin utk saya.


No comments:

Post a Comment