syurga ku

syurga ku

Tuesday, June 21, 2011

hari ni kete saya...

1.  masuk semula wad tanjung rambutan lagi (hoikeen) gara-gara :-
    • sensor kau pasang terbalik -- > bila mau reverse sensor bunyik mcm bontot kete lain dekat beno sgt lah kan...
    •  bonet kanan kete terlebih conget ---> teconget dia sikit sgt la kan belah kanan.xde kudis pun               tapi disebabkan bila nak tutup bonet bunyi dia xlawa dr yg asal, tu pasal saje carik motif kau beki smula sampai jadik yg asal...! hakuh bayar guna duit bkn air liur so saje carik sebab.
    • kesan calar / gesel  ------->  ni ae tu amik dh prasan tp sbb xcited kete kuar terus terkedu nak ckp..sampai umh baru terkedu hilang...kasik normal seperti biasa ye.Tenaga asben xcukup nak sental calar tuh..tenaga simpan tuk mlm jomaat.
    • Siap 5 ptg nih.masuk wad pg tadik 830.
    • Hasilnya tunggu lpas jam 5ptg karang..

    lepas jam 5 ptg, hasilnya blh la puas hati sikit..ni pun kami tnya ngape x polish lagik?..terus je dia...

    timekasih abg hoikeen

    • lepas di polish n sume yg rosak dah dibaiki, terus kuar amik bebudak kat umh pengasuh..terlewat 15minit dr waktu asal...tp xpe small matter jer..siap sudah..
      Gituh la bila dh xcident..xmungkin dpt yg ori smula tp jika nak ori bertukarlah kpd kereta baru yg berada dipasaran ! hihihiiii

      No comments:

      Post a Comment