syurga ku

syurga ku
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, November 20, 2011

2011 2011


~~ Happy besday abg aya ~~

Alhamdulillah genap dh dia 31tahun..aku masih 29 thun.2 tahun muda dari dia..xpe xkisah la brape pun usia..  apa ada pada angka? Yang penting Allah masih panjangkan umur kita utk hidup dimuka bumi Dia ni.xpyah nak risau2 yg whatever pun kita sume akan tua..kan..ada umur keblakang? Nehi kan?? arghhh...

Masuk entry asal, en aya lahir dah nak dekat ujung2 tahun dah.Bulan November 20aebln bintang pulak scorpio..selalu what events yg penting kitaorg akan ingat. depend la nak rai on that date ke x...bese rai la sekadar yg mungkin..bkn nye selalu nak dapat ingat kenangan manis tu..

Ok tahun ni aku dah plan dlm otak dari awl lagi nak kasik adiah kat dia.tp masih rahsia.plan ni pun bln 7 aku simpan nak beli apa kat dia.something yg dia blh ingat selalu dan berguna utk dia..Cam biasa lah tunggu punya tunggu...bln 11 pun tiba..

Lagipun planning ni menguatkan lagi aku supaya beli jgak whatever pun sbb aku baru dapat adiah enpon dr dia.xkan pualk xbalas jasa kan? hehhehehhe..Harus !!!! Masuk bln 11 aetu, kitaorg tgah mkn kat gerai shamil (adik ipau), aku pun ckp kat dia. "lepas ni kita g beli jam tangan abg yer"...wahhhh terus xde clue2 dah aku ckp..straight to the point terus aku bagi...pulak tu otak aku alih kelain pulak." tp if abg xmau jam, tmbahla duit separuh beli enpon ke..mau?" dia ckp " ehhh xpyah la enpon ni pun canggih jgak boleh  say hello apa"...OMG...aku bg clue baik punya dia tolak mentah2...ok fine aku ikut....dia tnya aku pulak.." bakpe pulak nak beli jam nyer? " pulak dahhh.....aku ckp beli je lah dah nak blanje adiah besday...jgn byk soal blh x..tp limit tetap ada.carik bwh 6rtus AJER !! lebih2 tambah sendiri ok..dia pun senyum tanda nak..hahhahaha...

selesai mkn roti canai, aku pun gerak ke megamall..tuju kedai yg jual jam sahaja..aku mula ajak ke ECM dia xnak.ok fine.aku iut kan..so bila masuk je kat dlm, aku bg kebebasan dia 100% pilih jam mane yg dia suka minat tp syarat yg aku tetapkan mesti ingat..!

Bila dah masuk, terus dia skodeng mane yg kenan. aku bonzer lok kan je sume..buatlah cam rumah sendirik..


poses memilih mane kenan

pembantu merangkap pengomen

ni pun sama

okeh..dh mula atur langkah

dan dia ni masih xbeganjak lagi dr tadi..
ni koleksi jam TH.ada bkenan tp 999.00..
sila beralih arah ke len ye en.

ok fine..ke sini pulak..

bila dh dpt yg kenan, kita setting dulu
 
 ni budak dah xsedau kan dirik

ini pun sama
dia ni masih menunggu dgn tertib..

jam free, sanggup la nunggu. dan hampir nak siap

ni s/girl tgah prepare resit sambil purse aku molek paking kat tgan dia kan..

 
ok settle..smbil acukan ditangan comey ke xcomey..

ni kdai menjahanamkan gigi. siot mahal !

taraaaaa.....
 kaler krum pilihan aku..
mula ada 3 choice kaler.Silver, gold,krum.

ni lah Hadiah besday ke 31 thun daripada kami ber-3
ibu adik n bb

Bila dah siap membeli, tgok jam masih 830mlm, aku pun nak setting semula hp baru aku tu so aku ajak dia g ktn parede jap.time ni ajak je kemane, confom dia nak !!! bila dah smpai aku dah siap seting enpon, tgah dok jln2 pusing aku beli kat budak ni

baju angry bird yg tgah hangat org dok men kat dia selai.utk si zarra xde size.material kain pun ok hrga pun xmhal sgt dlm 11.90 je..ok ibu beli utk kamu anak.

 
sambil tunggu bapak p bayar duit kereta, dia pun bergaya ala2 terpaksa

aku dh beli dr awl bln dah adiah dia..nak tunggu 20ae bln lmbat sgt.aku kan jenis selok..nak sesuatu mmg terus ada kat depan mata..tu mmg habit buruk aku..so kira dah basi dh lah jam ni..xpe niat asal aku dh sampai.
Bila 20 nov jatuh ae ahad baru ni, aku wish pun ms tgah mamai2 lagi..angkat kepala sikit "SELAMAT HARI JADI....comolot sekali smbil tutup idong. meh sambung peluk semula....KAHKAHKAHkahkahakhhhhhhh....

 sambung next episod...


No comments:

Post a Comment