syurga ku

syurga ku
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, November 18, 2011

katil free

ni katil mereka berdua..kongsi satu bilik tp katil len2 tapi haramm mereka mau tido sini..xde makne.celah ketiak makpak jgak mereka nyorok mlm2..xtvt kami selalu potong stim !!!!

impian aku mau beli bdak2 ni katil yg bedesign2 skit..cam gambar2 kat bawah nih....

mula berangan.... 



*

*
*

*

*


*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*


 perhggg....

 sweet...cam pondok2

 uhhhhhh.....

 utk bdak jantan..sesuaii

 xberapa minat

 taste remaja je camni..

 ni taste bdak dh bersunat..hahhaha

 xminat !

ni minat !

 design kat  atas tu belaka2 aku minat..konon2 nak praktik kan kat bilik budak2 nih..

 si sulung

ngan si bongsu

tapi mcm tekemut2 je lagi nak kumpul se se..katil + lemari buku + study + lemari baju + meja sisi haicehh + tmpat sidai angan2 tp haremmm...nak tunggu mama kasik katil double decker yg dia ckp dulu nak bg ngan along, xnmpak byang pun..tp anak emas dia dh siap pos ke melakau...haihhhh.....dia jgak yg best..nasib lah last2 ada jiran mau pindah umh jual katil 1/2 price.berat giler..xpe lah sbb msih comey, aku pun bedal je tp yg membayau mama..kahkahkahkahhhh......siap tilam single 3 bijik !!

 tgok..?? maha kapo jgn ckp..tuh kain pelekat si bapak duk tersidai kat besi katil..belum tgok atas katil lagi..sependar smlm pun duk ats tuh..!

Masa ni katil kitaorg seperate kiri kanan.tgah2 kasik depa men adik bradik.xkasik sejuk ponggong, aku letak tikar buluh tgah2..tikar ni mula aku ltak dlm blik tido aku tp sbb semut suka sgt bermaharajalela kat tikar buluh tu, so aku decide jemur 2 minggu kasik garing then aku gulung ltak bwh katil..pastu en aya suh bentang tgah2 ni.ada jgak pekdah.ok fine.

Pastu dh beberapa ae dh, aku ajak en aya tukar posisi katil.memandangkan adik bardik ni suka manjat tangga.apa kata kita camtumkan katil atas bwh bg dorang imaginasi sesama dorang konon2 nek tangga bus..
Dan perkara wajib harus lah loncat mcm monkey sorang2 sbb makpak mereka mencorakkan peluang mereka panjat tangga dgn sempurna !! kluang klang klung klang....nampak je aku ni kuruih tp bila angakt katil ngan en aya..hoi jgn men2..terra. dan hasil nye...

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*




xpyh aku nak kata..tgok sapa yg xcited..betulkan.si sulung ter over..imaginasi dia tgah bwk bus, tgah bwk lori bomba, tgah pnjat kren, dan mcm2 peel lagik.. tuh nmpak brg2 khazanah mereka ats katil? mcm biasa bila xde stor maka ke sini la tempatnye..&  si kecik aku pulakkejenye? ha ni dia...




(AKAN DI OPLOAD NANTI)



 Sekian






No comments:

Post a Comment