syurga ku

syurga ku

Saturday, February 16, 2013

timetable



wahhhhhh...sonotttt pulak bila keje tampal menampal ni.dulu ms skolah je buat pastu xde dah..ni dh ada anak sek, keja ni aku buat lagi...ni timetable anak aku sek Kafa..

 


 

 
Hasil jadual cenggini..sume ofis punya barang..dah siap aku tepek kat lemari baju aku kat dalam bilik.senang nak tgok .pagi2 yg tolong kemas beg dia adalah muka INI..

  
 kul 230ptg hingga 530ptg.aku register dia kelas ngaji skali ngan belajar..Yuran bulanan rm40 je..uniform Kafa sepesen sume..baju je dorang jual, sua kita wat sendiri.ni mama aku yg jahitkan.sepasang sudah.2ae sekali aku basuh then jemur depan kipas..senang.tonyoh sikit2 siap.xde belendir2 peluh2 bagai.anak aku xde nak loncat men2 pun.mcm mane g mcm tu la balik.dia ni jiwa lembut sikit.pemalu TAPI kat umh kau lah HERO..

Alim je kan..nak jadik ustaz dia kata
 
xdan berapa minit aku lah hero.ustaz marah aku lempang uztaz..
hamboih kau blakang kemain.bila dpn mcm siput malu

ni terus kememeh nak susu.dulu mmg setiap kali dlm kete wajib nyonyot dulu.skrg aku kurang kan dah..
adik dah masuk 2.
stop!




belah pagi dia g tadika, balik thari 12-230 aku transit jap umah mama.aku masuk keje aku bwk dia terus.tempat ngaji dia deret ofis aku je.so senang balik 530 kitaorg balik sama2..



No comments:

Post a Comment