syurga ku

syurga ku

Saturday, February 16, 2013

mkn terung


yess.....masuk aeni dah 5ae aku diet.diet pun bukan seksa kan diri. diet secara konsisten insyaallah ok..aku nak ngaku sikit aku pantang kali ni secara jujur la ye...aku xpntang sgt bab mkn..ehh copp !! bukan acap ye..dlm 2,3 kali je aku tetogok air sejuk..sbb umh mama aku tuh hah se paip air panas gelegak se lg  ice cooler tuh..habis camne..setan duk gayut je kat paip cooler tu suh aku togok..aku toleh kanan toleh kiri, line clear...glurppp...glurppp.....lega kau.

tunku barut aku buat.miss pun ms nak tido.seksa kau..aku jenis lasak tido xde la nak kene kepit2 teruk tu.masa ryan dulu YA aku kepit beriya. sbb aku rasa pepet ni mcm nak jatuh je.jahit dia masyaallah...tu zaman aku xreti pape lagi..nak bangun pun kejungkan kaki dulu 2 2 dah ok baru aku bangun..

Ni yg ke 3, dlm seminngu je pepet aku dah kembali cergas.tp masih lagi kepit.time tido aku bukak segala barut..sbb? Bagi angin masuk sikit..paap !!

ok balik aku langgar pantang tadi..aku byk minum milo panas tapi bila bapak aku asyik duk ulang air teh o panas atas meja sapa yg tahan kan..dah la aroma dia semacam..aku teguk selambe badakkk...xde angin ke apa..bebas..tapi dlman..parahhhhhh....minum air akar kayu jgak la..mmg pantang ke3 azab giler aku.selamberrrr je aku belasah..

ko tau dlm pantang ae ke berapa aku xingat dah..giler ko.perut ni rasa lain mcm..sakit sgt..nak duduk xleh, nak baring xleh,serba xkena..rasa mcm nak lipat2 je badan masuk beg..aku dok nonggeng peluk bantal..apa ekk aku mkn tadi..sekaliiii......





ha benda ni la aku mkn.aku mmg peberet terung2 ni..nak2 bila goreng lecuh2 tuh..perghh ratah pun aku blh.tp time tu aku mkn 2 slice je.tu pun kecik2 buah dadu.aku lupa sgt..uhhh giler patut kejung badan aku.tobat lepas pd tu aku mkn nasi panas ikan panggang pemanggang IKAN AJAIB adiah dr maktua tercinta gituh..time kasih mak ku..muahhhhh..

aku suka bg member2 aku nasihat tp aku lanyak semacam.jgn ikut pantang ke 3 aku.kahkahkahkahkahh..

ok member2 aku watsap nak tau aku barut badan aku camne.masih aku gunakan barut style lama.ni turun temurun mama aku punya.aku punya beli hpa, barut dia xsmpai pun bwh bontot..xbest.tu ada aku duk kesat lantai sudah..

ni dia  cara aku :-


 ni pict aku masih dlm pantang lagi..ha barut ni smpai ke bwh blh ikat..bila ko terik smpai ketat, time tu rasa giler kemas badan.nak duduk mcm org jepun pun seeh semacam tapi bila dah nyusu baring2,barot ni xkemas la dah kan..longgar la sikit.dari bwk kopek smpai pinggul ko pakai.aku time pantang bebas dr coli.tu yg habis licin baju tshirt aku bedal.dah basah.bacing pulak tuh..1ae 3 kali aku salin..
mula tuh tepek la ubat angin apa yg ko guna.aku tepek minyak susu kambing import dr langkawi from opah aku kaktie..aku syg dia ketat2.

 corset bamboo ni pulak member aku suggest.ni dlm pantang aku oder.aku nak pkai ms nak g keje ke jln2 ke.tp ko pkai corset ni lpas pantang, konpem2 tetek ko selambak kan.pkai bra pkai lagi korset otomatik dia push sendiri.mcm gunung ledang kejak.aku pkai ni ke opis.dr kul 8pagi smpaqi 530ptg, aku xpam, gile nak meledak2 rasa..tp best mmg best la.duk umh pun leh pakai tp make sure sependa jgn xpakai.ternganga nanti..

 ha ni pict smlm aku snap.aku still lg pkai benda ni.lantak la laki aku hadap nmpak xbest pun jajnji pinggul aku perut aku xnek mcm dia..
tu pict tilam bantal tu mmg cenggitu la tepi katil aku bentangkan tilam utk dorang tido.aku tido atas katil ngan bb kecik..tp bila meroyang dtg aku suh laki aku tido atas.kahkahkahkah..aku pose lg la wehhh 100ae la !!

 ni pndangan sisi.ni aku ikat sendiri.time pantang laki aku ikat kan sbb aku manja sikit..manja biang !

 barut dia cenggini la upernya..depends atas kuruih ke gemuk org tuh..sapa nak tempah boleh.mak sedara aku ada buat.rege aku xtau.kene tanya dia dulu..nak? watsap je senang

skrg aku dh diet 5ae, dah blh sauk suar jeans zaman kedaung nih..dulu masuk je ae ke 46, aku sauk sua ni, sampai kat pinggul nak menangisss...ae ke 46 kan.bangsa xsabo.tu yg aku azam nak kuruih skit..ehhh smlm boleh kauuuu...syabas utk diri sendiri..hoyeh2...terus kan berdiet !!

No comments:

Post a Comment