syurga ku

syurga ku
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, March 04, 2013

ai blanje korang di LILAWADI...


Sian.....
tgal anak laki tanpa mknan bekpes..aku kua umah kul 740pagi. hbis keje kul 1.mereka2 kebulur. takat alas perut ngan jajan2 dlm kabinet.sian kan..dh ar roti xde,beskut  dah lama..sian2..
lexxx ar bang, ai pun xbekpes cukup minum 100plus maintain je...tp balik umh jgan ckp la lembik !! mkn beskut jagung 5keping kat opis alas perut nak tgu balik.
mood aetu baik pulak sbb dlm kete otw balik aku dah azam jgn jadik pemarah..sbb aku tau harus konpem masuk umah nanti mcm tongkang pecah bila si bapak asuh 3anak2 nya..xpe wanie ko kene sabar..cakap astagfirullahalazim.....astagfirullahalazim...

sampai depan gate, 2 budak2 tu dh tepekik aku balik..masuk je umh......

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

huhhhh...!! maintain.......alhamdulillah....dia dah paham aku xsuka umah beselerak.nak2 bila aku penat, kerja..alhamdulillah2..


hbis sume wat keje umah basuh kain sapu smapah, aku ajak dorang kua g mkn.masing2 dah ketar badan xmkn nasi.ok siap kita kua carik mkn..
dlm kete en aya tnya nak mkn mane..tnya bdak 2org tu mekdi manjang..xblh2..nak kene msuk nasi dlm perut..time ni aku suggest try kat Lilawadi..laki aku xtau katne.1st time dgr..aku tau pun sbb tgok mber2 update status. sume xpenah masuk.perut masing2 lapar giler..so go on la kami..

nak try blh la jenguk2 link nih..:-


aku tepek pict je 

 Lila wadi Barbecue

Ni pintu masuk

meja mkn dia len2 deko..
korang pilih la mane suka

menu dia..

 ni puteri kuat buat ona

ni ibu beranak 3
yg belanja mereka2 di bawah

 
 dia

juga dia
 


 
dan dia


dan dia jgak

mkn kat sini ko akan dihiburkan ngan muzik2 ala2 nak tido..giler romantik....muzik dulu2 tanpa lagu..en aya ckp bangunan kat sini dulu2 berhantu..xtau la berhantu mcmane..tp skrg maybe dh x kot.sbb berpenghuni..tp bangunan blakang2 tu mmg style lama..nak tgok bot tersadai tuh ada kat blakang Lilawadi tuh..g tgok.

petang tu kitaorg lunch merangkap dinner terus jam 530ptg..menu dia harus la nasik putih 3 pinggan. 1 pinggang nasik rm1.50 x 3 pinggan..dah meals dia mcm kat bwh ni...

 en aya 
apple juice rm 3.50

 aku
orange juice rm3.50
 
 tempura prawn 6ketul
rm 5.90

 tomyam ayam 
rm 8.90

 french fries
rm 5.00

 plain omellete
rm 3.90

 kailan Garlic
rm 5.90

 
siakap 3rasa
rm33.60

 rutin kami aminkan doa dulu

 Alhamdulillah...

Totally rm 74.70 tunai...

dah makan kitaorg gerak pulak ke taman kerang layan kerenah anak2..

 


 

 



 










 love !!!!



No comments:

Post a Comment