syurga ku

syurga ku
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, March 03, 2013

sarung seat & ipad


Jumaat dpt gaji..aku nak tkar kusen kete baru..bkn kulit pun.bese je..dh lama dh nak ganti.seat asal byk berjasa..cuma kenkadang tu habuk yg xtahan..ada anak2 ni lagik la..batuk2..tepuk2 kusen beterbangan habuk..alegikkk...
puuiiiiiii blagak !!!

arghhhh...xleh jd..peel aku kan bila nk...lele tu jgk aku nk complete.base jenis xsabo..muka aku la..msg en aya.pas keje 530 jomm g stadium tukar seat..saya blanje..kihkihkihhh..
xpe kete kami bkn kete org lain..ye dak?
kita guna ae2 so bila ada depan mata xke rasa kepuasan....hehheheheh..
smpai dlm kul 6ptg kat kdai kete..lebih kurang stgah jam baru siap..

rege utk saga bml..1 set rm350 + rm40 aku tukar viper Bosch terus.
tinted maybe len kali..duit xcukup. ada benda yg nak kene langsaikan dulu..xdpt melalakkk..
.
 ni tgah macth2 dulu

 dalam proses cabut

ni budak still tido walaupun org tgah cabut seat sblah

 dlm poses penyiapan

 nak kasik duk diam, upah air sesorang konpem disiplin

ni bapak dah bosan, ajak men kejar2 pun jadik..

taraa.......
kemas..xde abuk..

 selese..

 ok siap..jom kita g carik "ipad"

bila dah settle, waktu ni dah jam 7ptg..usha2 nak beli ipad ryan.dah lama nak..asyikkkkk hp abah kau je yg kau lenjan sokmo2..game3..usha pun area ktn parade tapi zarra pulak berak..down kat tandas awam taman kerang, aku basuh jap then terus ke KP..tandas kat taman kerang ni giler besih tapi leceh kene pakai slipa dorang..pulak tu makcik jg tndas bapakkkkk la bagus...muka masam !! senyum pun idak..1st time aku g dia wat dono je aku senyum..nih 2nd time g, xde senyum pun...zasssss masuk...maaf ye mkcik...xkene byr pun senyum kat org...

Done basuh berak..ok misi mencari....

dalam 2 3 kedai jgak aku usha..rege tetap sama.larik pun xbyk.skrg dah sekali ngan keyboard dah..tp xnak la..budak2 dah bese men ngan jarik lagipun game je kan..keyboard tu if ko nak men fb ke apa..blh la beli set tu..aku xnak..utk budak2 je pun.so rege promosi rm268 (ipad) + rm40 (memory kad 16g) + rm15 (case)..totally rm315..larik budgettttt..aku target bwh rm280 je..alahai........

 ni apa yg org beli konpem dia yg kene rasmi dulu..
siap kepit lagik xmoh turun

 ni buah hati aku jln sebatu depan.aku dok belakang..tolak mek troli.

 puas hati x ko anak ku syg timang intan payung busuk bacing..
 
 terus xlepassss.....
hantu game !!

 tapi bagus jgak tenteram bb ko nak tido..
uhhhhhhhh



 baik kan hati makpak korang...gigih bkerja.sume utk korang..




No comments:

Post a Comment