syurga ku

syurga ku
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, January 06, 2014

a.h.a.d


ahad paling heaven .. tgal kan dunia kerja kejap.. santai bersama korge..yehhhhhh

aku xtau bakpe sejak dua menjak ni payahhhhh sgt aku dpt tido dgn lena..bese bila penat, letak je kepala konpem tido..mcm en aya xkisah kat mane2, asal baringggg je, lelapp..blh pulak terus tertido. aku xde la camtu..nak kene pusing kiri kanan, men hp, lyn game seround dua xtido2 jgk..

tp aku buat2 je pejam mata. padahal xtido pun..xblh bukak mata walaupun bilik ada samar2 lampu tido ke apa. kang mcm2 aku byang..pulak tu umh pintu depan belakang uzur..nasib ada grill je tu.. sendal plak ngan mesin basuh..lagiiii la aku takut.

bgun pg xde plak ngantuk2 kat opis ke apa. pg sblm g keje ke xkeje ke aku wat 1cwn sachet white coffee. xblh xminum. mcm ketagih je rasa..1mug tu sekerat utk en aya sekerat utk aku..

smlm en aya g kebun jap ada hal nak kene beres.. dia suka bkebun. mesin rumput la, tanam jagung la, tanam limau nipis la..xpe la aku xmarah sbb kebun pun kebun korge aku jgak..kat kg kurnia bkt goh/kotasas.. dulu lain la kat Rompin. g pagi blik mlm..dulu time ahad je nyampah..skrg xlg.

lpas mandi, tetiba rasa tinginn je nak mkn laksang..kuah dia perghhhhh giler sedap. tu kat simpang 3 nak msuk bukit rangin tu dpn masjid othman bin affan. tapau bgus ni. molekk je aku nak reverse kete, en aya balik. lohhhhhh xg lagi mamat nih..ingat dh g. tgok2 bwk blik tilam banjir ngan bntal 2 bijik.. dapur gas 2 tunku habis. xpe la. upernya g amik brg bnjir dulu bau g kebun..

kelab putera 1 malaysia
bantal ni aku simpan dulu.malas nk bukak lg.
alangkan bntal yg ada tu pun en aya dh bsing semak nak tido..
arr sukati la kan.
aku tido batal pala se, bantal golek se bntal sndal blakang se, bntal kaki se bntal tutup muka se.
tu blum bntal bdak2.
aku xsuka bntal cam papan ni.tp en aya minat.
mama aku lagiiiiii minat. bntal dia blh lantun kat lantai. suka beno keras2.
eii camne nak tido ntah

alhamdulillah kang segala toto2 yg ada aku masuk dlm beg siap2 smpan atas lemari..ehhh anta dobi dulu kang kulat ekk.lupa

blik dr beli bekpes, kitaorg berempat duk atas lntai je.alas soratkabar.

ni aku punya
mabelesss !!!!
xcaya korang g try

 mee kasar plus telur mata utk 3 kenit aku
tu pun xhbis
nasib aku xtamak beli ns minyak

 bg dia berdikari sndiri
baru tenang mak nak makan

 bagus

lepas bekpes, cam bese basuh baju sapu smpah..kain berlonggok atas sofa jgn cara lagik. bia dulu. settle ni dulu..byqa nasib xngamuk. men buai ngan abg kakak diam je.. kain minggu ni xbyk sbb rabu aetu aku dh bsuh dh. so xde la lama sgt aku nk tgu dia benti nak bilas pulak kan..

pulak tu smlm hujan..aku basuh jgak tudung awning aku sume.hapak busuk..siap dlm kul 1230. duk dpn tv layan melodi smbil nyusu kan byqa..dia tido aku smbil2 lipat kain baju terus susun dlm bilik..xlama layan nona, en aya blik dr kebun..dh siap mandi lepak sama2 dpn tv. kitaorg borak2 nak patern kabinet camne..wahh time ni aku suka..duk tukar2 idea.belek2 mjlah impiana..kihkihkihkihhh..

lapar la yang. laaa pulak.kul 4 kua..suka x? suka x? bkn ngayat. tu betul2 kejadian. mmg lapar. dh siap borak, aku kasik dia lelap 1/2 jam.

tmpat 1st tuju ke tunas manja transit babyworld carik botol susu byqa. Dulu aku beli botol mam rm20 after less yg sedang tu. smlm rm 23 after less. bedal la kaler pink gituh. nak carik puting je tp xde size.bedal botol terus. menan sesorang.kua

pastu aku saje je msuk yg sblah dia tuh. aku nak carik payung sidai baju2 budak. ok ada. beli yg besar terus beza pun singgit dr yg kecik. ok dh settle, terus g mega. bkn aku yg nak g. en aya offer dlm kete. " sapa nak g megamall angkat tgan".. konpem mnjerit anak2 aku kan..aku? pndang cermin tgkap YESS !!

layan bdak ni main kejap.seround dua

 
 ryan moto dia hbis bateri dulu
dengki xdpt naik, tolak pun kira bolehhh la
roti2

ni peel dia
wat kepala xde tengkuk
cemekk je sbb moto pink dia bateri habis
xpuas
nak ngadu kat bapak konon

ni kete bdak lain.
anak aku pakai terjah je janji dpt naik tp xdpt.
kaki xcukup pnjang 
kihkihkihhhh

lpas dh layan, en aya nak trun bwh.masuk parkson. dia ckp aku nak beli baju pat pasang.. sengall je ko bang. tp mmg lama dh dia xsoping baju. kat 4 bln xsilap. laki aku ni reti jimat..dia suka simpan utk hal2 lain dulu. if ada extra je baru dia g. bagus kan.

tp aku dulu rembat short pant wat tido..ala2 comey je..skali amik xnak test. yakin size S.. ehhh mcm xyakin je. masuk fitting room test. sekali...santak kat jubo. demm.. tukar M yakin trus g kaunter.. en aya masuk dlm. aku follow bg rangsangan.... wahhh xpe2. sekali byqa nganmuk aku masuk blik ni kejap.

bdak2 ni aku kunci pintu xbg masuk bkn apa sbb dia bising kat dlm tu..tp sia2 je. dorang ni blh nyusup ikut bwh.pedulik apa.xde nak malu2 pun.hanginn je aku tgok..sementara en aya tgah belek2 baju, aku mcelah nyusu kan byqa.if area ladies xpe jgak nak nyusu kat kusi lua. nia rea men, terjojol kang.

dia dh dpt baju selai, sua dlm sekotak..g byr. terus nek atas mkn mekdi.padahal aku lapar nasik. tp xpe peberet jgak tuh. menu aku oder cam bese burgess double cheesse 2 set, ayam spicy 1 set, bubur ala carte se, nugget ala carte 6ketoi se.dah

lpas mkn trus balik. upernya dah kat kul 8mlm dah. nauzubillah leka sgt duk dlm xtau dh gelap. smpai umh cam bese. laki aku ada futsal pulak. bdak2 xikut sbb ujan lgpun sok sek. lyan menan dorang tadi. aku lyn masterchef ngan romantika. giler best slot ijoy ngan sh. shahira. Tiptopp..copp suar aku beli tadi ketat tang bontot jgak..time nak tido, tercekik sokmo..baru aku sedar size L/Xl dh upernya pasni.. huwaaaaa


see? sapa suh blik umh lebih limit. sengaja aku silentkan hp. ketuk la tingkap bilik tu.. duk kat luar dulu..
hahhahaha..





No comments:

Post a Comment