syurga ku

syurga ku

Tuesday, January 14, 2014

domino


pembuka tirai kita hadap dulu video anak bapak sorang ni..ngan haku xnak.nak ngan bapak jgak.
mandi bapak.
tido bapak.
sikat rambut bapak.
nak main pun bapak.
kopeng kudis pun ngan bapak !!

video

 



setiap senin ngan rabu cam bese en aya ada kelas tekwondo. so aku cam bese lepak umh mama dulu. kul 10mlm dh hbis dia amik aku anak branak.


ok dlm kete otw balik, en aya tnya aku dh mkn? ohhh aku cam bese la.belum..dia pun belum jgak. so dia ckp kat aku..
emmm jom kita g mkn kat kedai mamak domi nak? 
haku dh berkerut smbil nyusu byqa. 
pesal kau nak mkn kedai keling plak ni? 
abg nak mkn poori..
aku dgr je terus diam.
malas nak layan org tua ni. 
ikut kau la bang.

dia tgok aku diam.sentap kejap pnggil2 xbalas..tau takut.

D.O.M.I  

tu..



































 

sweetttt je rasa nak gurau2.. sengaja je kau.
benci !!

dia order.aku duk blakang dia..
dorang ckp dlm 15minit siap.
ok larik kejap sume sekali ke bsn tepi tu nak byr astro.

pastu cam bese aku je la tunggu kat dlm. dia ni duk luar

 
layan bdak2 ni. en aya ni aku dh ckp dia mana boleh duk tmpat ramai2. VVIP sgttttttt...sokmo nak gaduh pasal bab2 ni tau..last2 bila situasi cam tu aku ckp se je. tagline aya adik aku

W.H.A.T.E.V.E.R

tgah duk nunggu kecik x mata korang bila tgok peel anak ko camni? selamber badak air je kau ryan.

video


geram cmpur ketawa tp tahan.kang dia perasaan aku record.  dlm kete xsabar aku nak kepoh kat en aya. gelakkkkkkkkkkk....

 ni lepas dia perasaan terus larik kat aku malu la tu...hhahahhahhahahahah. walaupun sulung tetap nak mcm budak kecik..nangis jgn ckp..byk sokmo air dlm kepala tu. 1ae xnangis xblh.

ok esoknya cuti am..



No comments:

Post a Comment