syurga ku

syurga ku
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, January 17, 2010

in progress



Ni la 1st time sy upload pict rumah baru saya yg masih lagi dlm pembinaan. Keterujaan saya sekeluarga setiap kali melihat rumah baru sentiasa berubah2..Setiap kali dtg sedikit demi sedikit yg baru disiapkan. Kali ni kebetulan asben ada keje di rumah member so saya pun diajak teman sambil2 meninjau rumah kami..Adalah sedikit perubahan kali ini apabila tingkap siap dipasang kecuali sliding door. Menurut tukang indon, sekitar bulan 4 siap sepenuhnya..Insyaallah.Saya puas !!! Alhamdulillah



Welcome to our paradise !!


 No 35 Lorong Seri Permatang Badak Baru

 
Ruang tamu

 
 Menuju ke dapur rumah

 
 Bilik air utama

 
 Ini bilik Ryan

 
 Bilik tetamu

 
Dapur saya

 
 Putera saya

 
 Arah dapur

 
 Tuan rumah not tuan tanah

 
 Inilah rumah saya

 
 Pandangan dari jalan besar

 
 Rumah Tuan tanah

 
 Macam aya!!
wakakakkakaaaaa....

Inilah serba sedikit pict yang saya snap..InsyaAllah konsep yang saya sekeluarga suka adalah konsep minimalis + kontemporari. Tengoklah guana gaya saya n asben decoratekan nanti...

Selepas menghabiskan masa dlm 20minit, saya menuju ke Kg Chendering..wahhh....jumpa k.elly n the family..Seronok......Siap makan tengahari kari ayam, smbal belacan, kacang buncis,ikan goreng di bawah pokok mempelam...walah...!!!!!!!

Sekian untuk hari ini xtvt saya...Wassalam

No comments:

Post a Comment