syurga ku

syurga ku

Saturday, January 30, 2010

wonderful day


tret....tretttt...trettt....

suami : bu...jom g tgok umah.
isteri : bila? skrg? (645pm)
suami : yup. umie nak g tgok umh kita
isteri : ok 2 minit smpai. tunggu umah umie

Apakah yang saya dengar ni realiti? Uhhh terkasima kejap tinge tetiba je nak tgok umh padahal  xde apa2 pun lagi...emmmmm...xpelah ikut je lah..Mak mertua datang melawat umah yang separuh siap sedangkan mama x penah pun g tgok umah anak sendiri? uuhhhhhh.......sungguh tersentuh hati tapi xpe.jgn amik port sgt. mybe mama xde masa lagi nak g..biarkan......

Dan lepas balik dari meninjau2 rumah, umie ajak saya sume makan malam di tanjung lumpur lepas maghrib. Dan untuk bb baru dalam kandungan aku juga katanya..Thanks.........

To umie.....terima kasih atas semua jasamu....ini juga hadiah buat umie dengan kehadiran cucu seterusnya.


 

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

Makan malam yang di sponsor penuh oleh umie..Asben cakap dah awal2 bb kita dapat makan free tuk blanje. Rezeki Allah Taala. Syukur....Ada masa nanti kita balas pulak..InsyaAllah



No comments:

Post a Comment