syurga ku

syurga ku
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, January 18, 2010

Palmer's Cocoa Butter Formula Nursing Cream



Inilah kesakitan bagi para2 ibu yang masih breastfeed anak mereka. Xpenah lepas dari ini. Adoooiiii...saya ni apatah lagi setiap masa xkira bila taim ryan breastfeed taim tu lh saya takut..Uhhhhhh........sakitnye bukan kepalang...xsama cam taim ***** saya gigit dulu....mmg nak terkencing sakit nye..Tapi ryan memang pandai memilih tang mane satu yg menjadi pilihan nye..Sehinggakan dh naik melecet tahap gaban. Pink n brown



Macam2 saya tnya pendapat ibu2 yang dh mengalami pengalaman ini namun ubat nye adalah tetap sama tp saya x pasti mane se yang bagus untuk saya cuba..Setelah di buat perbincangan, Palmer's Cocoa Butter Formula Nursing yang telah di suggest oleh pekerja farmasi. Saya try ini dulu..Keputusan nya akan saya beritahu kelak if ok @ pun x.



Palmer's Cocoa Butter Formula Nursing


Saya bukan apa cuma saya pening bilamana balik ke rumah, taim ryan nak, taim tu lah saya bercinta nak bagi. Ada 1 ae saya letak ubat gamat depan mata Ryan. alangkah menangis teresak2 mcm la saya ni nak buang sebelah breast saya..Padahal ko yang gigit. ishhhh aku tampaw kang...gerammmmm.....masalah yang timbul.Ada skali saya fikir cam nak letak batang wali je bagi pahit sikit namun asben ckp jgn...sian kat dia..Bagi dia cukup 2 tahun, kita stop !!! Uhhhhhh.....sepanjang tu la saya menahan sakit yg teramat.


Tapi saya tetap redha. Pada saya susu ibu adalah formula penting dan asas pemakanan bagi tumbesaran anak & menjauhkan segala mcm penyakit..Itu info yg saya kutip & sy ingat smpai bila2..

No comments:

Post a Comment