syurga ku

syurga ku
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, April 25, 2010

sabtu & ahad saya

Dimulakan dengan selamat berhari minggu kpd sume.....Jap je dh ae minggu kan...emmm....nextweek dh msuk bulan 5. besday my son 2 tahun..kami xrancang nak sambut mybe next event bila date x pack sgt, insyaAllah kami buat tp mybe g holiday kot...tukar event pulak..tempatnya masih difikirkan just cepat n lambat jek..


Xtvt semalam ae sabtu g kenduri ngan umie, mektam, mimi, ya n ryan di Beserah.En aya xdpt nak join sbb terikat ngan duty setiap minggu di Rompin so xpe..Menurut perintah en aya minta teman kan umie sume g kenduri sbb satria en aya bwk ke Rompin & kebetulan xde keje nak wat lepas balik keje solat zohor kendian ke beserah...Ryan menjadi penghibur buat sume ngan celoteh yang xpenah diam..anyway happy gak w/pun en aya xde sama smlm sbb ikatan ngan family belah en aya mcm ikatan family saya di kg...rapat..


Belah malam nye pulak xtvt ryan bersama bedak Pureen yg dh xde isi dia keje kan sedang asyik saya men chatting fb sementara menunggu en aya pulang dr Rompin...








Cerita ae ni....

Bangun pagi td menu pagi saya sekeluarga ialah lempeng pisang yg pisangnye diberi percuma oleh majikan saya smlm. ..malas nak tapau kat kedai Lie sbb kebetulan pagi tadi cuaca hujan so decide masak lempeng saja sudah..taraaaaaaaaaa.....


 ianya digoreng oleh saya dgn xmandi pagi..keharuman pisang ni lg harum bila aura saya meresap ke dlm ramuan di ats...tp xpe utk en aya jgak...wakakakakakka....

cam bendaalah apa dh aku tgok...
menu diet ae minggu yg penuh dgn kolestrol



Lepas mkn en Aya ke umah mak dia seperti biasa punch kad setiap ae bersama Ryan...tret..tret..tret....call ckp nak g Beserah x? carik ikan? umie tanya ni...
apakehel ni baik semacam?? oohhhh...rupanya nak ajak g anta karipap moktik sambil2 beli ikan....
ok lah xkisah la boleh aje pasal bab2 nak g nek kete ni sbb duk umh panas sgt..tp dgn 1 syarat singgah umah mama jap makan nasi lemak mama wat utk 2nd round....inilah hasil yang telah saya sambar di Beserah tadi..ikan tongkol putih paling saya gemari n ikan kerisi besar gedabak itu pasti utk en Aya yg akan dimasak oleh saya lada disumbat ke bkang badan ikan.xpayah nak gtau saya dh tau...


ikan yg xdan nak buang muncung sbb lupa da....






buah kuini yg dibekal oleh dee utk saya 1 family...tq



Selesai wat keje umah siang ikan. lipat kain, susun kain bagai taim utk saya meluruskan tulang belakang bersama en aya...Taim nih Ryan pandai bawa diri tido sorang2 dek kerana ibu n abah nye mau beradu tanpa ada gangguan..hheheheheheh.....






 masa dah tamat.....cut !!!!!

No comments:

Post a Comment