syurga ku

syurga ku
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, April 26, 2010

kali kedua



Ae ni ae Isnin 26 April 2010..Seperti bese setiap mula minggu bekerja secara otomatik mind dh set mals nye nak p kejer...alasan...alasan......Dh le pagi2 ujan, sejuk...aduuhhhh syok nye tarik conforter smbung tido tp apakan daya terpaksa jgak bgun sbb ada 2 perkara.

Pertama mood ngan majikan xbrape nak ngam sejak insiden mgu lepas apabila 1 quotation Petronas terlepas gara2 siapa??? SAYA??? bkn salah saya okeh tp mmg muka saya ni lah yg dipersalahkan sbb nye sy pekerja lama.nak xnak saya terpaksa telan sume..W/pun dh byk kali en aya menjadi tempat meluahkan, melepaskan perasaan yg x keruan saya ni smpai en aya sendiri dh xleh nak ckp apa kecuali buat lawak yg xbetul2 lawak...benci !!!!!!

Kedua, ae ni saya ada appoinment ngan klinik Gambut cek kali kedua ibu n anak saya si Ryan..combine date senang skali harung..Appoinment jam 10 am.Sebetulnya setengah jam saya dh smpai di klinik tp ae ni lewat ckit gara2 ujan n jadi drebar majikan sat anta servis kete...cehhhhh......Jam 1020am saya smpai & kali ni En aya kembali menjadi peneman setia saya..ehhehehehehe......Normally xde pe yg perlu dirisaukan sume nye ok..alhamdulillah tp proses mkn masa selama 2 jam.apakan daya ae Isnin, terpaksa lh berkorban..

Next appoinment jatuh pada ae jadi Ryan.. Hr bersejarah saya bergelar seorang ibu...En aya sila maklumkan kat incharge awal2 k sbb nye appoinment tuh mybe mkn masa lama ckit..harap maklum...dont cemik2..

Ok..taim tuh saya bersama family saya....Selamat malam..

No comments:

Post a Comment